معتمدی: مدال المپیک می‌خواهم؛ این را در خودم می‌بینم/ روند رو به رشدی داشتم

12:46 - 06 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۱۵۹۸
معتمدی: مدال المپیک می‌خواهم؛ این را در خودم می‌بینم/ روند رو به رشدی داشتم
قهرمان دسته ۱۰۲ کیلوگرم مسابقات جهانی وزنه‌برداری گفت: نیاز دارم به آمادگی ۱۰۰ درصد برسم و رکورد‌های خوبی بزنم که هم کسب سهمیه باشد و هم در المپیک بتوانم مدال بگیرم.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، رسول معتمدی حالا با انگیزه‌های بیشتری تمرین می‌کند. او که یکی از اردونشینان در چالوس است از روند رو به رشد خودش حرف می‌زند.

وی اظهار داشت: خدا را شکر بعد از مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی اردوی تیم ملی هم بعد از هفته دوم مسابقات لیگ برتر در شهر چالوس شروع شد. از لحاظ کیفیتی اردوی بی نظیری است و همه چیز در اینجا برای ما فراهم است. این اتفاق را مدیون زحمات فدراسیون وزنه‌برداری هستیم و تشکر می‌کنیم. امیدوارم ان‌شالله ثمره این تلاش‌ها یک نتیجه خوب در مسابقات آینده باشد.

معتمدی به اشاره به وضعیت خودش ادامه داد: با توجه به مصدومیتی که داشتم بعد از مرحله بازتوانی و ریکاوری خوشبختانه دست به وزنه شدم. بعد از مسابقات جهانی عربستان که به روی تخته رفتم با توجه به شرایط بدنی‌ام عملکرد خوبی داشتم و کم کم به آمادگی مطلوب می‌رسم.

قهرمان دسته ۱۰۲ کیلوگرم مسابقات جهانی وزنه‌برداری گفت:تمرینات خودم را بعد از عربستان در شهرستان پیگیری کردم. بعد از آن اردوی تهران و اردوی الان هم که در چالوس. روند رو به رشدی تا به امروز داشتم، اما نیاز دارم به آمادگی ۱۰۰ درصد برسم و رکورد‌های خوبی بزنم که هم کسب سهمیه باشد و هم در المپیک بتوانم مدال بگیرم.

معتمدی در پایان خطرنشان کرد: توانایی کسب مدال المپیک را در خودم می‌بینم. من قبل از مصدومیتم وزنه‌های خوبی در حد المپیک زدم. تمام تلاشم را می‌کنم به لطف خدا و کمک کادر فنی و مجموعه فدراسیون به رکورد‌های مطلوبم برگردم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *