پاسخ شهادت سردار سید رضی در زمان مناسب داده می‎شود

21:30 - 04 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۱۲۳۸
پاسخ شهادت سردار سید رضی در زمان مناسب داده می‎شود
سفیر ایران در سوریه در ارتباط با اقدام جنایتکارانه صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن سردار سید رضی موسوی، گفت: حق مقابله برای کشور قربانی محفوظ خواهد بود و آن‌ها پاسخ این جنایت را در شرایط و زمان مناسب خواهند گرفت.

خبرگزاری میزان - حسین اکبری سفیر ایران در سوریه در ارتباط با بخش خبر ۲۱ ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت «سردار سید رضوی موسوی» به مقام معظم رهبری و امت شهید پرور ایران، گفت: حادثه‌ای که امروز رخ داد در پی یک اقدام تروریستی ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی بود. 

وی اظهار کرد: شهید بزرگوار ساعت ۲ در سفارت بودند و بعد از اینکه کارشان در اینجا به پایان رسید به سمت منزلشان حرکت کردند و ساعت ۴:۱۰ در محل اقامت شان که خودشان هم تنها حضور داشتند و همسر محترم ایشان در مدرسه به عنوان معلم مشغول به کار بود از طریق رژیم صهیونیستی با سه موشک مورد هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

سفیر ایران با بیان اینکه اقدام رژیم صهیونیستی، یک اقدام کوردلانه و منفعلانه بود، بیان کرد: رژیم صهیونیستی به دلیل شکست‌هایی که در میدان و صحنه متحمل شده، اخیرا اقداماتی را شروع کرده است و این دومین باری است که جنایاتی را علیه مستشاران نظامی ما در سوریه مرتکب می‌شود.

اکبری با تاکید بر اینکه این یک اقدام واکنشی نسبت به شرایطی است که رژیم صهیونیستی در آن قرار گرفته است، افزود: این رژیم، امروز دیوانه وار به نوعی اقداماتی را انجام می‌دهد تا بتواند بعضی از شکست‌های خود را به لحاظ داخلی و به لحاظ شرایطی که در غزه با آن مواجه شده جبران کند.

به گفته وی، رژیم صهیونیستی بعد از گذشت ۸۰ روز نتوانسته به هیچ یک از اهداف خود برسد و طبیعتا بدیهی است که اقدامات پراکنده‌ای انجام دهد و این جنایات را مرتکب شود.

سفیر ایران در سوریه عنوان کرد: با توجه به این که شهید سید رضی موسوی به عنوان یک نیروی مستشار نظامی رسمی در کشور سوریه حضور داشتند، اقدام رژیم صهیونیستی بر خلاف کنوانسیون‌های بین المللی انجام شده و طبیعتا حق مقابله برای کشور قربانی محفوظ است و به طور طبیعی پاسخ این جنایت خود را حتما در شرایط و زمان مناسب خواهد گرفت.

 

 

انتهای پیام/


برچسب ها: شهید سیدرضی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *