گفت‌وگو|

سخنگوی اتحادیه یهودیان: تاسیس صهیونیسم باعث ایجاد محنت و تنفر شد

7:45 - 11 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۱۱۰۶
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
سخنگوی اتحادیه یهودیان: تاسیس صهیونیسم باعث ایجاد محنت و تنفر شد
سخنگوی اتحادیه یهودیان ضدصهیونیسم با اشاره به اینکه باید در زمینه اقدامات رژیم صهیونیستی آگاه‌سازی صورت بگیرد، گفت: از زمان تاسیس صهیونیسم، درد، محنت و تنفر ایجاد شده است.

خاخام رابی داوید ویس، سخنگوی اتحادیه یهودیان ضدصهیونیسم در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان با اشاره به اینکه قطعا تفاوت بین صهیونیسم و یهودیت وجود دارد، گفت: باید به مردم دنیا نشان دهیم، دین باعث اختلافات نیست.

سخنگوی اتحادیه یهودیان ضدصهیونیسم با بیان اینکه نباید اینگونه القا شود که یهودیت و صهیونیسم یکی است و دین باعث اختلاف می‌شود، اظهار کرد: این یک موضوع شفاف است که دین ارتباطی با اقدامات رژیم صهیونیستی ندارد.

خاخام داوید ویس، بیان کرد: ما باید در زمینه دین، یهودیت و صهیونیسم در جهان آگاه‌سازی کنیم و روایت درستی از تاریخ به جهانیان ارائه دهیم.

این خاخام ضدصهیونیسم، تاکید کرد: باید با استفاده از رسانه‌ها و دیگر ابزار، این موضوع را آشکار کنیم تا مردم جهان فریب صهیونیست‌ها را نخورند.

خاخام داوید ویس در بخشی دیگر با تاکید بر اینکه باید مستمرا این امر را تبلیغ کنیم و بگوییم از زمان تاسیس صهیونیسم این درد، محنت و تنفر ایجاد شده است، گفت: این که ما روایت درست را به جهانیان نشان دهیم از اهمیت بسیاری برخوردار است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *