رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: مرکز جامع درمانی و بهداشتی در ۵ نقطه کم برخوردار ساخته می‌شود

10:32 - 03 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۰۸۵۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: مرکز جامع درمانی و بهداشتی در ۵ نقطه کم برخوردار ساخته می‌شود
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از ساخت مرکز جامع درمانی و بهداشتی در ۵ نقطه کم‌برخوردار استان برای اولین بار در کشور خبر داد.

خبرگزاری میزان_ ناصر عتباتی در بازدید از روند اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی روستای بادکی در شهرستان ارومیه گفت: منطقه بادکی که جمعیت ۱۶ هزار نفری در آن ساکن است یکی از مناطق کم‌برخوردار است که زیرساخت‌های مناسبی در این منطقه وجود ندارد و مشکلاتی در حوزه آب، برق و گاز دارد.

وی افزود: طرح جامع شهر ارومیه تهیه و در شورای عالی شهرسازی نیز تصویب شده است، که برخی از مشکلات روستای بادکی در قالب این طرح رفع خواهد شد، اما در کوتاه‌مدت با کمک دستگاه قضایی و استفاده از ظرفیت‌های قانونی، تلاش می‌شود که خدمات در حوزه‌هایی، چون انشعابات آب، برق و گاز به ساکنین این منطقه و مناطق محروم ارائه شود.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌ غربی تاکید کرد: تعامل و همکاری بسیار خوبی بین دستگاه‌های مختلف جهت رفع مشکلات مناطق کم‌برخوردار استان، وجود دارد و امید است با اقدامات انجام شده و تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز، در اسرع وقت شاهد رفع بخشی از کمبود‌ها و مشکلات در منطقه کم‌برخوردار شهر همچون منطقه بادکی باشیم که از جمله این اقدامات ساخت مرکز جامع درمانی و بهداشتی در ۵ نقطه کم‌برخوردار استان برای اولین بار در کشور است.

وی ادامه داد: نخستین مرکز در منطقه بادکی احداث خواهد شد و شامل بخش‌های اورژانس، بهداشتی و درمان بستر محلی خواهد بود و امیدواریم تا سال آینده زیرساخت‌های لازم فراهم و به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *