آغاز واگذاری زمین صنعتی در فاز ۲ شهرک صنعتی گنبد

11:41 - 30 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۵۰۴۳۱
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
آغاز واگذاری زمین صنعتی در فاز ۲ شهرک صنعتی گنبد
واگذاری زمین صنعتی در فاز ۲ شهرک صنعتی گنبد در جریان سفر رئیس جمهور به استان گلستان و با حضور معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران آغاز شد.

خبرگزاری میزان _ به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت، «فرشاد مقیمی» معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ام روز پنجشنبه و در جریان سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان گلستان با همراهی فرماندار شهرستان گنبد، رئیس اداره کل صمت استان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان، مدیران دستگاه‌های استانی و شهرستانی و فعالان اقتصادی در آئین واگذاری زمین صنعتی در فاز ۲ شهرک صنعتی گنبد شرکت کرد.

در این راستا ۱۰۵ قطعه زمین صنعتی شامل ۴۹ قطعه کارگاهی واگذار خواهد شد.

تاکنون ۳ قرارداد برای واگذاری زمین به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع نیز به متقاضیان و سرمایه گذاران منعقد شده است.

شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان در انجام رسالت‌های تعریف شده در حوزه تامین زمین‌های صنعتی به سرمایه‌گذاران، مبادرت به خرید زمین به مساحت ۶۴ هکتار جهت توسعه شهرک صنعتی گنبد کرده است.

همچنین فرشاد مقیمی، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک ایران و شهرک‌های صنعتی ایران روز پنجشنبه و در جریان سفر رییس جمهور به استان گلستان، با همراهی فرماندار شهرستان گنبد، مدیرکل صمت گلستان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان، جمعی از مدیران شهرستانی و مدیران واحد‌های صنعتی از طرح توسعه شرکت بانیار پلیمر گنبد در شهرک صنعتی گنبد بازدید کرد.

این طرح با محوریت تولید پلی استایرن با ظرفیت تولید سالیانه ۶۰ هزار تن و با اشتغال ۴۰ نفر و با سرمایه‌گذاری ۲۰۰۰۰ میلیارد ریالی در شهرک صنعتی گنبد انجام شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *