گفت‌وگو|

عالمی: کادرفنی استقلال به بهترین نحو از داشته‌هایش استفاده می‌کند/ آبی‌پوشان راهکارهای مختلفی برای گلزنی داشتند

1:15 - 29 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۵۰۲۰۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
عالمی: کادرفنی استقلال به بهترین نحو از داشته‌هایش استفاده می‌کند/ آبی‌پوشان راهکارهای مختلفی برای گلزنی داشتند
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال آمار دفاعی خوبی دارد و تیمی منسجم است که کادر فنی از داشته‌هایش به بهترین نحو استفاده می‌کند.

ایمان عالمی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: نساجی تیم با انگیزه‌ای بود؛ رحمتی بازیکنانش را برابر استقلال خوب چیدمان کرده بود و از تمام پتانسیلش استفاده کرد، اما تاب و توان این را نداشتند تا مقابل استقلال مقاومت کنند و در نهایت ۴ بار دروازه‌شان باز شد. استقلال برای رسیدن به گل راهکار‌های مختلفی داشت و از نفراتش به بهترین شکل بهره برد که تقریباً تمام بازیکنان، بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند. در نهایت استقلال به خوبی از فرصت‌های گلزنی خود استفاده کرد و برنده این دیدار شد.

وی در مورد استراتژی جواد نکونام برای هر بازی اضافه کرد: استقلال چند مسابقه است که با ۳ دفاع بازی می‌کند و برابر نساجی باز هم حردانی، چشمی و سهرابیان بازی کردند که عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. در خط هافبک مهدی‌پور توانایی بالایی پیدا کرده و بازی را به کنترل خودش درمی‌آورد. در سمت راست و چپ یامگا و جلالی بسیار عالی به خط حمله اضافه می‌شوند. جلالی در دیدار با نساجی گل بسیار قشنگی را هم به ثمر رساند. همچنین بلانکو، رمضانی و بابایی فوروارد‌های استقلال در جلوی تیم بسیار عالی ظاهر شدند.

*استقلال آمار دفاعی خوبی دارد و منسجم است

عالمی درباره اینکه استقلال در ۱۳ دیدار ۷ گل دریافت کرده و بهترین خط دفاعی لیگ را دارد، افزود: قطعاً استقلال آمار دفاعی خوبی دارد و تیمی منسجم است که به نظرم کادر فنی از بازیکنانی که دارد به بهترین نحو استفاده می‌کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ادامه داد: استقلال در هر بازی برنامه‌های خاص خودش را دارد که مقابل فولاد هم تهاجمی باری کرد، اما به گل نرسید، ولی مقابل نساجی از فرصت‌هایش به خوبی استفاده کرد. ضمناً آبی‌پوشان برابر پرسپولیس و نساجی بازی‌های قشنگی را ارائه داد و حقشان این بود که به ۳ امتیاز برسند و جایگاه خود را در صدر جدول تثبت کنند. 

*تفاهم و تعامل خوبی بین مدیرعامل و سرمربی استقلال برقرار شده

کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا استقلال قهرمان لیگ برتر خواهد شد، گفت: استقلال تیم بزرگی است و با همه تیم‌ها رقابت خواهد کرد. تیم‌هایی همچون سپاهان، پرسپولیس، تراکتور، ملوان و ذوب‌آهن با هم در بالای جدول رقابت دارند، اما استقلال همیشه در کورس قهرمانی بوده و امسال هم شانس قهرمانی دارد.

عالمی در پایان خاطرنشان کرد: باید منتظر بمانیم و ببینیم در ادامه لیگ برتر چه اتفاقاتی خواهد افتاد. تفاهم و تعامل خوبی بین مدیرعامل و سرمربی تیم برقرار شده است. ان‌شاءالله مدیریت استقلال در نیم فصل با جذب مهره‌های جدید بتواند تیم را تقویت کند. شاید در برخی از پست‌های تخصصی مشکل داشته‌ باشند، اما تمام بازیکنانی که هم اکنون در استقلال هستند گل کاشتند و با تمام وجود تلاش کردند که جا دارد که از کادرفنی و بازیکنان تشکر و قدردانی کنم. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *