ادای احترام پرسنل و مدیران ارشد سازمان بهشت زهرا (س) به سید الکریم

15:11 - 20 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۴۹۹۴
در آستانه میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و هفته فرهنگی شهرستان ری و پرسنل و مدیران ارشد سازمان بهشت زهرا (س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در اولین ساعات صبح روز سه شنبه ۲۰ آذر ۹۷ به مقام این نواده پاک امام حسن مجتبی (ع) ادای احترام کردند.

ادای احترام پرسنل و مدیران ارشد سازمان بهشت زهرا (س) به سید الکریم

به گزارش گروه جامعه ، پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام (ره) صبح امروز با در دست داشتن شاخه‌های گل و به طور منظم با حضور در صحن اصلی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به مقام والای این امام زاده واجب التعظیم ادای احترام کردند و با مدیحه سرایی مادحین ارادت خود را به آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) عرضه داشتند.

در ابتدای این مراسم عباس سلیمی معاون فرهنگی آستان عبدالعظیم با خیر مقدم به پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) گفت: پرسنل شریف بهشت زهرا (س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام (ره) همیشه جز اولین سازمان‌هایی است که در روز ولادت حضرت عبدالعظیم (ع) به این مکان مقدس ارادت خودشان را ابراز می‌کنند.

معاون فرهنگی آستان عبدالعظیم تصریح کرد: پرسنل شریف بهشت زهرا (س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام (ره) کار خاص و مقدسی دارند و همیشه ثابت کردند که جزو پیش قدمان در کار‌های خیر و ثواب هستند.

وی افزود: خال علاوه بر اینکه مدیریت عامل بهشت زهرا (س) را بر عهده دارند شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) نیز هستند که علاوه بر افتخار خدمت به شهدا و خانواده‌های شهدا و انجام امور متوفیات مردم، افتخار خدمت به حضرت امام (ره) را نیز در کارنامه خود ثبت کرده اند و چه افتخاری از این بالاتر؟

در ادامه سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) گفت: حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) بهترین ملجاء و پناه معنوی شهروندان تهرانی است و بنده بزرگ شده‌ی شهرری هستم و ارادت خاصی به این عزیز دارم و هر ساله به مناسبت میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) بنده و همکارانم در سازمان بهشت زهرا (س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) برای عرض ارادت به ساحت مقدس ایشان در اینجا حاضر می‌شویم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *