ورود دستگاه قضایی مازندران به مشکلات جاده آمل - چمستان

11:24 - 27 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۹۸۱۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
ورود دستگاه قضایی مازندران به مشکلات جاده آمل - چمستان
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان آمل در راستای حفظ حقوق عامه به اتفاق فرمانده پلیس راه، مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و رئیس اداره راه و شهرسازی از جاده آمل به چمستان بازدید و نقاط حادثه خیزو پرتصادف این جاده را بررسی کرد.

خبرگزاری میزان- طالبی اظهار کرد: با توجه به برخی تصادفات جاده‌ای و گزارشات مردمی از ناامنی‌های جاده آمل - چمستان و وضعیت نامطلوب روکش اسفالت‌ها و به دستور رئیس کل دادگستری مازندران از این جاده بازدید شد.

وی افزود: طی بازدید از این محور و دیدار با برخی از شهروندان دستورات لازم به مدیران مربوطه، جهت تسریع در تعریض کل محور، ایمن‌‎سازی نقاط حادثه‌خیز، ایجاد روشنایی، خط‌کشی وسط و دوطرف جاده، شانه‌سازی دوطرف جاده در محور فرعی، ایجاد کانال جهت هدایت آب‌های سطحی و آزادسازی حریم جاده را صادر شد.

دادستان آمل همچنین تاکید کرد: در راستای حفظ حقوق عامه و حفظ جان و مال مردم، این موضوع به جد در دستور دادستانی قرار گرفته و در صورت عدم اقدام مسئولین مربوطه در موعد تعیین شده، قطعا اقدام قاطع قانونی توسط این دادستانی انجام خواهد گرفت.

طالبی یادآور شد: پس از این بازدید جلسه‌ای با حضور معاون عمرانی فرمانداری، شهردار آمل و مدیران ادارات مربوط برگزار و مصوبات جلسه با تعیین مهلت جهت اجراء به دستگاه‌های مسئول ابلاغ شد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: مازندران جاده

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *