گفت‌وگو|

یک نماینده مجلس: دادگاه رسیدگی به جنایات منافقین صدای قربانیان ترور را به گوش جهانیان می‌رساند

7:50 - 27 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۹۲۵۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
یک نماینده مجلس: دادگاه رسیدگی به جنایات منافقین صدای قربانیان ترور را به گوش جهانیان می‌رساند
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها چیزی که برای گروهک تروریستی منافقین معنا ندارد بشر و حقوق بشر است گفت: از قوه قضاییه قدردانی می‌کنم که دادگاهی تشکیل داده تا صدای مردم مظلوم و قربانیان ترور به گوش جهانیان برسد و همه محاکم قضایی دنیا در جریان جنایت‌های منافقین قرار بگیرند.

خبرگزاری میزان - اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی سه‌شنبه ۲۱ آذر در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) به صورت علنی برگزار شد.

معصومه پاشایی در گفت‌وگو با میزان، در این باره بیان داشت: هر چند دیر، اما برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای منافقین یکی از بهترین اقدامات قوه قضاییه است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه قوه قضاییه در همه موضوعات نقش ویژه‌ای دارد گفت: منافقین باید پاسخگوی خون به ناحق ریخته مردم مظلوم کشورمان باشند و دنیا باید پی به جنایات آن‌ها ببرد. هیچ کشوری اجازه ندارد به گروهک تروریستی منافقین پناه بدهد.

وی ادامه داد: کسانی که دستشان آلوده به خون مردم مظلوم ایران است چگونه با شعار حقوق بشری در دنیا موضع می‌گیرند در حالیکه تنها چیزی که برای این گروهک تروریستی معنا ندارد بشر و حقوق اوست.

پاشایی گفت: از قوه قضاییه قدردانی می‌کنم که دادگاهی تشکیل داده تا صدای مردم مظلوم و قربانیان ترور به گوش جهانیان برسد و همه محاکم قضایی دنیا در جریان جنایت‌های منافقین قرار بگیرند.

انتهای پیام/


برچسب ها: فرقه جنایتکار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *