رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ایجاد بستر مناسب برای رشد هنر متعهد/ خانواده‌ها چشمشان به دانشگاه‌ها است

13:05 - 20 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۴۹۰۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
دبیر علمی جشنواره ققنوس گفت: جشنوار ققنوس زمینه خوبی برای رشد هنر متعهد به وجود آورده است.

ایجاد بستر مناسب برای رشد هنر متعهد/ خانواده‌ها چشمشان به دانشگاه‌ها است

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، هوشنگ جاوید در نشست خبری اختتامیه سومین جشنواره سراسری هنری دانشجویی ققنوس اظهار کرد: در دو جشنواره ارائه ۳۱ هزار اثر بسیار قابل توجه است. این چهره‌ها میتواند چهره انقلاب اسلامی را ادامه دهند. گرفتن بودجه برای این چنین جشنواره‌ای بسیار سخت بود. اگر این جشنواره اگر از سوی مسئولین جدی گرفته شود برای فرهنگ علمی کشور بسیار مفید است. ایجاد ارتباط بین هنرمندان و دستگاه‌های رسانه‌ای کشور باید ایجاد شود و هنر این افراد نشان داده شود.

جاوید در ادامه گفت: تشویق این دانشجویان وظیفه‌ی مسئولین است. دانشجویان این جشنواره از رشته‌های مختلف شرکت کرده اند که بسیار قابل توجه بود. این دانشجو به دنبال این است که جایگاه حرف فرهنگی خود را در جامعه دنبال کند.

دبیر علمی جشنواره ققنوس گفت: این جشنواره نشان دهنده علاقه دانشجویان به خدمت در حوزه فرهنگ است. خانه طراحان اوج آثار گرافیگی را بررسی کردند. نگاه علمی کاملا تخصصی در این جشنواره مورد توجه بوده است.

جاوید گفت: خانواده‌ها چشمشان به دانشگاه‌ها است که نتیجه آن چه خواهد شد و این جشنواره‌ها می‌توانند زمینه رشد و بالندگی استعداد دانشجویان را فراهم کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *