گفت‌وگو|

کاهش تشریفات و فاصله با مردم در سفرهای استانی رئیس دستگاه قضا

14:45 - 21 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۸۹۳۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
کاهش تشریفات و فاصله با مردم در سفرهای استانی رئیس دستگاه قضا
عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل با اشاره به اینکه در سفرهای استانی رئیس دستگاه قضا تشریفات و فاصله‌ با مردم که قبلا القا می‌شد وجود دارد خیلی کم شده است گفت: از زمانی که حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای مسئولیت ریاست دستگاه قضا را بر عهده گرفته است شاهد اصلاحات خوبی در رویه‌ها و تسریع در دادرسی هستیم.

محمود عباس‌زاده در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به سفر حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای به اردبیل بیان داشت: برنامه سفر رئیس قوه قضاییه به اردبیل بسیار دقیق پیش‌بینی شده بود، بنده در جلسه شورای اداری شرکت کردم، نقطه نظرات رئیس دستگاه قضا بسیار کاربردی و دقیق بود.

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس ادامه داد: از زمانی که حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای مسئولیت ریاست دستگاه قضا را بر عهده گرفته با توجه به تجربه خوب وی و فعالیت در بدنه قوه قضاییه، شاهد اصلاحات خوبی در رویه‌ها و تسریع در دادرسی هستیم.

وی با بیان اینکه سفر رئیس قوه قضاییه می‌تواند در اعتمادآفرینی مردم به نظام نقش موثری داشته باشد گفت: در حال حاضر ارتباط قوه قضاییه با قوه مقننه خیلی خوب شده است. در طول سا‌ل‌های گذشته این حجم از ارتباط این دو قوه را شاهد نبودم اما در دوره تصدی‌گری حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای این ارتباط روان و صمیمی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه سفر رئیس دستگاه قضا به اردبیل با توجه به روحیه مردمی حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای بسیار مناسب بوده است گفت: تشریفات و فاصله‌ای که قبلا القا می‌شد وجود دارد با رفتار رئیس قوه قضاییه و همکاری هیئت همراه با مردم خیلی کم شده است.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *