تفاهم‎نامه همکاری میان معاونت امور زنان ریاست‎جمهوری با سازمان اسناد و کتابخانه ملی

11:05 - 06 ارديبهشت 1394
کد خبر: ۴۷۴۸۶
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاونت ریاست‎جمهوری در امور زنان و خانواده و سازمان اسناد و کتابخانه ملی صبح امروز یک تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

: معاونت ریاست‎جمهوری در امور زنان و خانواده و سازمان اسناد و کتابخانه ملی صبح امروز یک تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش گروه سیاسی ، هدف از امضای این تفاهم‎نامه، بهره‎گیری طرفین از منابع اطلاعاتی، ظرفیت‎ها و فرصت‎های پژوهشی، جمع آوری، حفظ و سازماندهی اسناد و منابع مرتبط با حوزه زنان و خانواده اعم از فارسی، عربی و انگلیسی و همچنین فراهم آوردن شرایط و امکانات مناسب برای اطلاع رسانی و دسترسی مراجعین است.

همکاری در برگزاری نمایشگاهها، کارگاهها، دوره ‎های آموزشی و نشست‎های تخصصی مشترک در موضوعات نقش زنان ایرانی در تمامی حوزه‎های مختلف همکاری در طراحی و اجرای طرح‎های پژوهشی مشترک، انتشار کتاب ها و نشریه‎ها و همکاری در تکمیل و گسترش منابع تخصصی زنان از جمله تعهدات مندرج در این تفاهم‎نامه می‎باشد.

معاون رییس‎جمهور در امور زنان و خانواده در این نشست گفت: با ظرفیت‎هایی که در دو حوزه وجود دارد، همکاری‎های مشترک میان معاونت امور زنان و خانواده و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ضروری است و این تفاهم‎نامه در چارچوب ماده ۲۳۰ قانون برنامه پنجم توسعه برای انجام اقدامات قانونی معاونت منعقد شده است.

مولاوردی اظهار امیدواری کرد؛ گسترش همکاری‎های مشترک و انعقاد تفاهم‎نامه‎ها به تبیین و تعیین جایگاه درست و واقعی برای حوزه زنان و خانواده منجر شود.

در پایان این نشست رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی، تابلو عکس سندی از خطاطی سوره کوثر با قدمت ۱۶۰ ساله را که نگاشتن آن مدت ۱۰ سال به طول انجامیده است، به معاون رییس‎جمهور در امور زنان و خانواده اهدا کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *