نظارت میدانی رئیس مجلس از پروژه کمربندی شمالی اسلامشهر

11:03 - 17 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۸۲۵۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نظارت میدانی رئیس مجلس از پروژه کمربندی شمالی اسلامشهر
رئیس مجلس شورای اسلامی از پروژه در حال ساخت کمربندی شمالی شهرستان اسلامشهر بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - محمدباقر قالیباف صبح امروز (جمعه، ۱۷ آذرماه) با سفر به شهرستان اسلامشهر، از پروژه در حال ساخت کمربندی شمالی شهرستان اسلامشهر بازدید و در جریان آخرین وضعیت این پروژه عمرانی قرار گرفت.

پروژه کمربندی شمالی اسلامشهر به نام پروژه حاج قاسم سلیمانی مزین شده و به طول ۷ کیلومتر است. این پروژه مسیر دسترسی مسافران اسلامشهر، رباط کریم و بهارستان است که تردد ترافیکی صورت گرفته را کاهش خواهد داد.

عملیات اجرایی پروژه احداث کمربندی شمالی اسلامشهر در سال ۱۳۹۹ پس از انجام توافق‌های شفاهی و همچنین تنظیم صورت جلسه همکاری مشترک فی مابین شهرداری اسلامشهر و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید و در حال حاضر دارای بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.
دکتر محمدباقر قالیباف

در جریان این نظارت میدانی، جمعی از اهالی این شهرستان مشکلات و دغدغه‌های خود نظیر باریک بودن زیرگذر حاشیه کمربندی، کمبود فضای سبز و ایجاد پله برقی عابر پیاده و نبود آسفالت با رییس مجلس در میان گذاشتند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به یکی از این اهالی درباره نبود آسفالت، گفت: امسال تامین قیر مقداری به طول انجامید و تا بهار این موضوع تامین می‌شود.

قالیباف در ادامه از پروژه‌های اتصال اسلامشهر به متروی تهران و بیمارستان ۴۰۷ تختخوابی اسلامشهر نیز بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *