لیگ قهرمانان آسیا| پایان رویاهای سرخ در آزادی/ پرسپولیس زور بُردن الدحیل را نداشت + فیلم

21:34 - 14 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۷۹۲۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
لیگ قهرمانان آسیا| پایان رویاهای سرخ در آزادی/ پرسپولیس زور بُردن الدحیل را نداشت + فیلم
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الدحیل قطر در هفته ششم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با شکست شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

خبرگزاری میزان - تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در حالی از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که این دیدار در نهایت با شکست ۲ بر یک شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید تا رویای صعود سرخپوشان به مرحله حذفی نقش بر آب شود.

گل‌ها: شهاب زاهدی (۷) برای پرسپولیس/ محمد مونتاری (۹) و اولونگا (۸۳) برای الدحیل

گئورکی گولسیانی در دقیقه ۸۱ ضربه پنالتی برای پرسپولیس را به تیر دروازه زد و هدر داد.

گل اول پرسپولیس به الدحیل توسط زاهدی در دقیقۀ ۷

گل اول الدحیل به پرسپولیس توسط مونتاری در دقیقۀ ۹

گل دوم الدحیل به پرسپولیس توسط اولونگا در دقیقه ۸۴

گولسیانی پنالتی پرسپولیس را به تیر دروازه کوبید

پرسپولیس که تا پیش از این بازی شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد داشت و با توجه به اطلاع از نتایج سایر حریفان می‌دانست که باید به پیروزی برسد با این شکست با ۸ امتیاز در جایگاه دوم جدول گروه E باقی ماند و از حضور در جمع برترین تیم‌های رده دوم و صعود به مرحله حذفی بازماند.

سرخپوشان برای ایستادن در میان برترین تیم‌های رده دومی، چاره‌ای جز پیروزی در این بازی نداشتند که از رسیدن به این مهم بازماندند تا سپاهان، تنها نماینده ایران در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان باشد. الدحیل نیز با ۷ امتیاز و کسب رده سوم جدول گروه حذف شد.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، علی نعمتی (۸۶ - محمد مهدی احمدی)، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی (۸۶ - میلاد سورگی)، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی (۶۵ - محمد عمری) و شهاب زاهدی.

ترکیب الدحیل:

صلاح ذکریا، محمد موسی، یوسف ایمن، اسماعیل محمد، المعز علی، سلطان البریک، ایساک لیحاجی (۷۵ - لوئیس سیارا)، لطفی ماجر، ابراهیما بامبا (۶۴ - کریم بوضیاف)، آسیمو مادیبو و محمد مونتاری (۶۴ - مایکل اولونگا (۸۵ - محمد النعیمی)).

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *