رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

محمدیان: بُرد دراماتیکی در فینال لیگ برترکشتی آزاد داشتیم/ آذرپیرا: قرارداد‌های لیگ امسال بسیار عالی بود

9:10 - 13 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۷۵۵۹
محمدیان: بُرد دراماتیکی در فینال لیگ برترکشتی آزاد داشتیم/ آذرپیرا: قرارداد‌های لیگ امسال بسیار عالی بود
محمدحسین محمدیان و امیرعلی آذر پیرا از قهرمانی تیم بانک شهر در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد ابراز خرسندی کردند.

خبرگزاری میزان - محمدحسین محمدیان درباره قهرمانی همراه با تیم بانک شهر در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد اظهار داشت: خداراشکر که در یک دیدار بسیار حساس توانستیم تیم هوتن را شکست دهیم، یک هفته‌ای از آسیب‌دیدگی من گذشته است، به همین دلیل نتوانستم در فینال کشتی بگیرم. تمام کشتی‌گیران در ۱۰ وزن غیرت کردند و با پیروزی در دو وزن آخر، یک برد دراماتیک را در لیگ برتر امسال رقم زدند.

دارنده مدال برنز جهان تصریح کرد: اکثر کشتی‌گیران تیم ما و هوتن را مازندرانی‌ها تشکیل می‌دادند، در ۵ وزن روس‌ها حضور داشتند و همین تنور مسابقات را گرم‌تر و حساس کرده بود. پیش‌بینی می‌شد که ۵-۵ شویم، اما خدارا شکر تیم بانک شهر قهرمان این دوره شد.

امیرعلی آذرپیرا، کشتی‌گیر وزن ۹۲ کیلوگرم تیم بانک شهر نیز در این باره گفت: تمام حریفان عالی بودند، امیرحسین فیروزپور دوست صمیمی و کشتی‌گیر بسیار خوبی است، باتوجه به اینکه نتیجه کشتی برد و باخت است و تمام می‌شود، اما رفاقت‌ها باقی خواهد ماند.

دارنده ۲ مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان تصریح کرد: قرارداد‌های لیگ امسال بسیار عالی بود، امیدوارم این روند سال به سال بهتر شود. مسابقات لیگ نیز با همین روند خوب فدراسیون بهتر شود و سپاس از تماشاچیانی که به سالن آمدند.

آذرپیرا خاطرنشان کرد: رضا یزدانی انسان بزرگی است، خیلی خوشحالم که امسال توانستم در خدمت او و تیم بانک شهر باشم، او یک مربی تمام عیار و عالی است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *