رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس حوزه ریاست قوه قضاییه: امروز دشمن، تفکر بسیجی را هدف قرار داده است

15:44 - 05 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۶۳۹۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس حوزه ریاست قوه قضاییه: امروز دشمن، تفکر بسیجی را هدف قرار داده است
گردهمایی بسیجیان قوه قضاییه عصر امروز با حضور رئیس حوزه ریاست قوه قضاییه، معاون اول دادستان کل کشور و فرمانده بسیج قوه قضاییه برگزار شد. 

خبرگزاری میزان- گردهمایی بسیجیان قوه قضاییه عصر امروز (۵ آذر) با حضور صارمی رئیس حوزه ریاست قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی معاون اول دادستان کل کشور و حجت‌الاسلام والمسلمین تقیان فرمانده بسیج قوه قضاییه برگزار شد. 

محمدرضا صارمی، رئیس حوزه ریاست قوه قضاییه در این گردهمایی با اشاره به اهمیت تبعیت از تفکر بسیجی در جامعه اظهار کرد: ساختارها، ابزار‌ها و امکانات زمانی اثربخش خواهند بود که از پشتوانه ایدئولوژیکی و فکری برخوردار باشند. 

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن، تفکر بسیجی را هدف قرار داده است، ادامه داد: این تفکر حسینی و برگرفته از اسلام ناب است که بسیج را شجره طیبه کرده است. 

صارمی تاکید کرد: دشمن امروز دنبال سیاه‌نمایی و چالش سازی از کوچک‌ترین مسائل است که ما با دفاع از تفکر بسیجی نباید اجازه دهیم آن‌ها به مقاصد و اهداف شوم خود دست یابند. 

رئیس حوزه ریاست قوه قضاییه بیان کرد: تفکر بسیجی بود که به ما آموخت، عمل به فریضه که همان اطاعت از ولایت است را همواره مدنظر قرار دهیم و هیچگاه جلوتر و عقب‌تر از آن حرکت نکنیم. 

وی تصریح کرد: تفکر بسیجی به ما آموخت زمان‌شناس باشیم و آنجایی که، ولی فقیه امر می‌کند، با تمام وجود حاضر شویم و انجام وظیفه کنیم.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین تقیان فرمانده بسیج قوه قضاییه در این مراسم، با تبریک آغاز هفته بسیج، خطاب به حاضران اظهار کرد: باید در میدان باشیم تا شجره طیبه بسیج زنده بماند. 

رئیس حوزه ریاست قوه قضاییه: امروز دشمن، تفکر بسیجی را هدف قرار داده است

وی افزود: تشکیل بسیج یکی از اقدامات و یادگاری‌های ارزشمند از بنیانگذار کبیر انقلاب است که وظیفه داریم، تفکر بسیجی را زنده نگهداریم. 

فرمانده بسیج قوه قضاییه با بیان اینکه تفکر بسیجی، همان خدمت صادقانه به مردم است، عنوان کرد: اگر خدمت خالصانه به مردم را به نحو احسنت انجام دهیم، در مسیر تکاملی بسیج قرار گرفتیم و می‌توانیم در اهداف انقلاب اسلامی موثر باشیم. 

 وی با بیان اینکه همکاران، هیئت‌های اندیشه‌ورز را جهت هم‌افزایی بیشتر مستمرا تشکیل دهند، گفت: باید در همه میدان‌ها آمادگی داشته باشیم و در عین حال وظیفه داریم که جذب حداکثری داشته باشیم. 

وی با اشاره به اینکه تشکیل جلسات جهاد تبیین ضرورت دارد، گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها جهت خدمت صادقانه به نظام کمک کنیم. 

حجت‌الاسلام والمسلمین تقیان با بیان اینکه انگیزه، روحیه اتقلابی و جهادی در عضو گیری مهم است، گفت: در عین حال نباید از فضای مجازی غافل شویم که اگر غافل شویم آسیب می‌بینیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *