رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از مجتمع قضایی شهید لاجوردی بازدید کرد

11:09 - 03 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۶۰۵۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از مجتمع قضایی شهید لاجوردی بازدید کرد
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی بطور سرزده از مجتمع قضایی شهید لاجوردی در مرکز استان بازدید کرد و عملکرد این مجموعه را در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار داد.

خبرگزاری میزان _ رئیس کل دادگستری خراسان شمالی بطور سرزده از مجتمع قضایی شهید لاجوردی در مرکز استان بازدید کرد و عملکرد این مجموعه را در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار داد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: ضرورت اعمال و تداوم نظارت‌های مستمر بر عملکرد مجتمع‌های قضایی، بر اساس چشم انداز پیش رو و هدفگذاری معمول، به عنوان گامی مهم در مسیر اجرای بهتر مقررات سند تحول قضایی به شمار می‌رود.

حجت‌الإسلام والمسلمین براتی‌زاده، ضمن بازدید از بخش‌های ستادی، محاکم و دفاتر شعب، اظهار کرد: مدیران قضایی باید به صورت مستمر، متناوب و میدانی، عملکرد مجموعه‌های تحت امر خود را مورد نظارت، بررسی و ارزیابی قرار دهند تا با اصلاح برخی رویه‌ها و سازوکار‌های مستلزم تغییر و تحول و بکارگیری روش‌های هوشمند، هدفمند و بروزرسانی سبک‌های مدیریتی و نظارتی بر اساس موازین نوین، نتایج مطلوب‌تر حاصل شود.

وی یکی دیگر از مزایای بازدید‌های میدانی را برقراری ارتباط مستقیم و بی واسطه با همکاران دانست و گفت: در دیدار چهره به چهره با مدیران و کارکنان قضایی و اداری علاوه بر بررسی روند انجام وظایف و امور اداری، به نظر می‌رسد می‌توان ماهیت و تمامی ابعاد مؤثر در فرایند فعالیت‌های سازمانی را بهتر و بیشتر و در فضایی مناسبت‌تر و صمیمی بررسی و مورد پیگیری قرار داد تا شاخص‌های عملکردی بیش از پیش بهبود یابد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *