رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در آب‌های خلیج فارس و دریای عمان

12:29 - 01 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۵۷۹۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
کشف بیش از یک تن مواد مخدر در آب‌های خلیج فارس و دریای عمان
رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف بیش از یک تن مواد مخدر با عملیات مرزبانی در آب‌های خلیج فارس و دریای عمان خبر داد.

خبرگزاری میزان-مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهار کرد: در ادامه روند مبارزه با سوداگران مرگ در استان هرمزگان، مأموران مرزبانی استان در پایگاه‌های دریابانی بندرلنگه و جاسک موفق شدند طی دو عملیات جداگانه، ضمن اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر مرز‌های دریایی استان، یک تن و ۶۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

وی تصریح کرد: در نتیجه این عملیات‌های موفق، مأموران دریابانی استان هرمزگان ضمن انهدام ۲ باند قاچاق مواد مخدر در نوار مرزی استان در آب‌های خلیج فارس و دریای عمان، ۲ فروند شناور و یک دستگاه موتور سیکلت متعلق به سوداگران مرگ را نیز توقیف کردند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: در جریان این عملیات ها، سه نفر از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر شدند که با صدور قرار تأمین کیفری بازداشت هستند.

وی همچنین با اشاره به نقش مهم و تعیین کننده دریابانی استان در شناسایی و کشف این محموله‌های مواد مخدر، از اقدام به موقع و مقتدرانه مرزبانان ایران اسلامی در این خصوص قدردانی کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر خاطرنشان کرد: اقدامات مجرمانه سوداگران مرگ از زیر چتر امنیتی دستگاه قضایی و ضابطین مخفی نخواهد ماند و با مرتکبان چنین جرایمی به شدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *