وزیر امور خارجه: شهادت ۲ خبرنگار المیادین نشانگر نقش ویژه خبرنگاران در انعکاس جنایت‌های جنگی رژیم اسرائیل است

9:26 - 01 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۵۷۲۳
وزیر امور خارجه: شهادت ۲ خبرنگار المیادین نشانگر نقش ویژه خبرنگاران در انعکاس جنایت‌های جنگی رژیم اسرائیل است
وزیر امور خارجه و سخنگوی وزارت امور خارجه، می‌گویند که رژیم صهیونیستی عامدانه خبرنگاران را هدف قرار می‌دهد تا مانع پژواک فریاد مظلومیت مردم فلسطین در جهان شود.

خبرگزاری میزان - حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار پیام‌هایی از ترور هدفمند خبرنگاران از سوی رژیم صهیونیستی انتقاد کردند.

امیرعبداللهیان، نوشت: شهادت ده‌ها خبرنگار و تصویر‌بردار در غزه و جنوب لبنان در حملات وحشیانه رژیم جعلی اسرائیل و از جمله شهادت ۲ خبرنگار پر‌تلاش المیادین، نشانگر تاثیرگذاری و نقش ویژه خبرنگاران در انعکاس نسل‌کشی و جنایت‌های جنگی رژیم اسرائیل و بیداری افکار عمومی جهان است.

کنعانی نیز با انتشار پیامی، تاکید کرد: شهادت خبرنگار و تصویربردار شبکه المیادین در اقدام جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان را به مدیران و کارکنان شبکه وزین المیادین و نیز به خانواده‌های این ۲شهید تبریک و تسلیت می‌گویم و به روح بلند همه راویان مظلومیت و معصومیت کودکان غزه درود و سلام می‌فرستم.

وی همچنین نوشت: جنایت‌کاران صهیونیست با ترور و کشتار عامدانه خبرنگاران و راویان و تصویرگران حقیقت، نمی‌توانند پژواک فریاد مظلومیت مردم فلسطین را در وجدان‌های بیدار جهانیان خاموش کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *