برگزاری جلسه غیرعلنی برای تعیین تکلیف روند بررسی استعفای الیاس نادران

8:56 - 30 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۵۵۱۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
برگزاری جلسه غیرعلنی برای تعیین تکلیف روند بررسی استعفای الیاس نادران
رئیس مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده ۱۰۲ آیین نامه داخلی مجلس و تقاضای تعدادی از نمایندگان برای برگزاری نشست غیرعلنی، نشست را برای رسیدگی به این تقاضا غیرعلنی اعلام کرد.

خبرگزاری میزان - محمدباقر قالیباف در نشست علنی صبح امروز (سه شنبه ۳۰ آبان ماه) در جریان بررسی تقاضای استعفای الیاس نادران نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس آیین نامه داخلی مجلس تعدادی از نمایندگان درخواست برگزاری جلسه غیرعلنی داشتند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق آیین نامه، آقای نیک بین نماینده متقاضیان برگزاری جلسه غیرعلنی، به مدت ۱۵ دقیقه اظهارنظر می‌کند و پس از آن برگزاری جلسه به صورت غیرعلنی به رأی گذاشته می‌شود، اگر رأی آورد، جلسه ادامه می‌یابد، در غیر این صورت جلسه به صورت علنی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: براساس ماده ۱۰۲ این روند با تقاضای ۱۰ نفر از نمایندگان پیش می‌رود و پس از سخنان نماینده متقاضی، حداکثر در دو نوبت یک نماینده مخالف حداکثر تا ۱۵ دقیقه صحبت می‌کند، در صورت تصویب حاضران رسیدگی در جلسه غیرعلنی ادامه می‌یابد و در غیر این صورت جلسه به صورت علنی در روال عادی برگزار خواهد شد

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *