انتخابات نمایندگان شورای توسعه و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد شهرستان تهران برگزار شد

22:51 - 29 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۵۴۹۴
انتخابات نمایندگان شورای توسعه و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد شهرستان تهران برگزار شد
دومین دوره انتخابات نمایندگان شورای توسعه و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد شهرستان تهران برگزار شد.

خبرگزاری میزان - همزمان با سراسر کشور و براساس ابلاغیه‌های سازمان امور اجتماعی کشور و با حضور احمد قیومی، معاون استاندار و فرماندار تهران، شایان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری و نمایندگان سمن‌های شهرستان، دومین انتخابات نمایندگان تشکل‌ها در شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردمی شهرستان تهران، روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه قیومی، معاون استاندار و فرماندار تهران ضمن تقدیر و تشکر از تشکل‌ها و موسسات مردم نهاد و فعالان اجتماعی که در چارچوب قوانین و مقررات، دلسوزانه و مسئولانه در حال خدمت‌رسانی به جامعه هستند، بر لزوم تداوم و توسعه فعالیت‌های اجتماعی سازمان‌های مردم‌نهاد و ضرورت مشارکت آن‌ها در فرآیند‌های توسعه کشور تاکید کرد.

قیومی نقش سازمان‌های مردم‌نهاد را در جهت تحقق توسعه و مداخلات اجتماعی قابل توجه و توانمدسازی آن‌ها ضروری دانست و اظهار کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد بستری برای رشد و آگاهی جمعی در جامعه هستند.

فرماندار تهران، اضافه کرد: مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد به‌عنوان یک اصل در تدوین آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها نقش موثری را ایفاد می‌کند.

در دومین دوره انتخابات نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد در شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد شهرستان تهران که با حضور اعضای هیئت نظارت، هیئت اجرایی برگزار شد، پس از تشریح فرآیند برگزاری انتخابات توسط رئیس هیئت اجرایی و رئیس هیئت نظارت برای نمایندگان تشکل‌ها، نامزدهای انتخابات و هرکدام به بیان برنامه‌های خود در راستای تقویت تشکل‌ها و حضور در شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد شهرستان پرداختند و پس از آن با توزیع تعرفه‌ها بین نمایندگان تشکل‌ها، فرآیند رسمی اخذ رای برگزار شد.

پس از اتمام رای‌گیری و شمارش آرا توسط هیئت اجرایی در حضور اعضای هیئت نظارت به ترتیب علی قائدی نیای جهرمی، زهیر طیب و عاطفه بخشی با اخذ بیشترین آرا به ترتیب به عنوان اعضای اصلی و علی البدل نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد در شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد شهرستان تهران انتخاب شدند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *