اسنایدر: نمی‌توانم جلوی پسرم ببازم/ خانواده و ایمان بالاتر از کشتی هستند

10:52 - 29 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۵۳۵۷
اسنایدر: نمی‌توانم جلوی پسرم ببازم/ خانواده و ایمان بالاتر از کشتی هستند
دارنده ۹ مدال رنگارنگ کشتی آزاد المپیک و جهان گفت: برای رسیدن به یک مدال دیگر در المپیک و شادی خانواده ام تلاش خواهم کرد.

خبرگزاری میزان - کایل اسنایدر، دارنده مدال طلا و نقره کشتی آزاد المپیک و قهرمان سه دوره جهان پس از کسب سومین عنوان قهرمانی متوالی خود در بازی‌های پان آمریکن در سانتیاگو گفت: من به سالن کشتی می‌روم و سخت تمرین می‌کنم و حتی اگر توسط افراد پیشکسوت به چالش هم کشیده شوم، اما دوباره این موضوع در روز بعد برای من تکرار می‌شود. من از این نظر دچار توهم هستم.

اسنایدر که دو بار قهرمان نوجوانان جهان شد، با تبدیل شدن به جوان‌ترین قهرمان جهان و جوان‌ترین دارنده مدال طلای المپیک در تاریخ کشتی آمریکا هم اکنون چشم به المپیک پاریس ۲۰۲۴ دوخته است و درباره دلیل اصلی موفقیتش گفت: استعداد و توانایی ام خدادادی است، تنها چیزی که واقعاً مجبور نبودم برای آن‌ها تلاش کنم.

دارنده ۲ مدال نقره جهان با بیان اینکه با وجود افزایش سنش، باید با تمرین دقیق‌تر و نه سخت‌تر، بهتر از همیشه آماده شود، عنوان کرد: در حالی که دیگر ساعت‌های اضافی را به دویدن و آماده‌سازی نمی‌گذرانم، اما اعتقاد دارم هنوز سخت‌کوش‌ترین هستیم.

او افزود: در واقع اکنون نسبت به زمانی که جوان‌تر بودم کار کمتری انجام می‌دهم، اما هنوز هم احساس می‌کنم که دارم بهتر می‌شوم. هیچکس به اندازه من متمرکز نیست.

اسنایدر در مورد پیروزی خود در مسابقات جهانی ۲۰۱۵ مقابل عبدالسلام گادیسف از روسیه گفت: آن زمان تنها باری بود که پس از پیروزی در یک مسابقه گریه کردم. در ذهن من، او بهترین کشتی‌گیری بود که تا به حال دیده بودم. وقتی دبیرستان بودم به گادیسف نگاه می‌کردم، بنابراین وقتی با او کشتی می‌گرفتم، با خود می‌گفتم: «من می‌توانم هر کسی را شکست دهم.

کایل اسنایدر می‌گوید که نمی‌تواند جلوی پسرش ببازد، با همسر و پسر یک ساله‌اش تقریباً به هر کجا که او برای مسابقه می‌رود، سفر می‌کنند و اعتقاد دارد «خانواده و ایمان» تنها اولویت اسنایدر بالاتر از کشتی هستند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *