زهتابیان: برپایی نمایشگاه تخصصی کتاب آموزش هنر کمک به هنرجویان و علاقمندان به هنر است

14:41 - 28 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۵۲۳۰
زهتابیان: برپایی نمایشگاه تخصصی کتاب آموزش هنر کمک به هنرجویان و علاقمندان به هنر است
مدیر هنرستان موسیقی دختران تهران ضمن حمایت از نمایشگاه‌های تخصصی کتاب آموزش هنر، برگزاری این نمایشگاه در هنرستان‌ها را کمکی شایان به دانش آموزان عرصه هنر دانست. 

پریسا زهتابیان، مدیر هنرستان موسیقی دختران تهران در گفتگو با خبرگزاری میزان بیان کرد: امروز شاهد نمایشگاه جامع و خوبی در زمینه تخصصی کتب آموزش هنر هستیم، بخصوص که ناشران هنر به شکل تخصصی در یک جا حضور یافته‌اند و آثار خود را به اشتراک گذاشته‌اند. 

وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه بسیار به هنرجویان کمک می‌کند، گفت: وزارت ارشاد چهار هنرستان در زمینه موسیقی، تجسمی، هنرهای نمایشی و سینما دارد و حالا یکجا کتاب‌ها در دسترس قرار گرفته و این می‌تواند کمک شایانی به هنرجویان کند. 

این مدیر هنرستان افزود: امروز مدام همه چیز در حال تغییر است و کتاب‌های بسیاری در داخل و خارج از کشور در حال نگارش و چاپ هستند. بنابراین برپایی این نمایشگاه کمک موثری است برای شناخت تازه‌های نشر، تا هنرجویان و دانشجویان بتوانند با کتاب‌های جدید آشنا شوند. البته در هنرستان‌ها هنرجویان از طریق استادان خود با تازه‌های نشر آشنا می‌شوند و با آخرین کتاب‌ها و یا تاریخچه‌ها آشنایی دارند اما با برپایی این نمایشگاه می‌توانند کتاب‌ها را از نزدیک ببینند و دست به خرید بزنند. 

وی پیشنهاد داد: اگر این نمایشگاه‌ها به شکل تخصصی‌تر در هنرستان‌های تهران و شهرستان‌ها برگزار شود، بسیار اتفاق خوبی است و همه هنرجویان می‌توانند از این امکان بهره بگیرند. 

نمایشگاه کتب تخصصی هنر توسط دفتر برنامه‌ریزی و آموزش هنر معاونت هنری و با همکاری تعاونی انتشارات تهران برگزار می‌شود. 

این نمایشگاه از شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ تا چهارشنبه ۱ آذر از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ در طبقه دوم تالار وحدت برپا و پذیرای علاقمندان است. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *