رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان کرمان: ارائه خدمات قضایی به مردم و خانواده شهدا و جانبازان تسهیل شود

9:45 - 27 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۴۹۲۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان کرمان: ارائه خدمات قضایی به مردم و خانواده شهدا و جانبازان تسهیل شود
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: ارائه خدمات قضایی باید به تمامی مردم به ویژه ایثارگران، جانبازان و خانواده معزز شهدا تسهیل شود.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید استان و جمعی از جانبازان قطع نخاعی اظهار کرد: توجه به مطالبات و دغدغه‌های خانواده ایثارگران مورد تاکید است و بایستی قوانین و مقررات مربوط با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان و آزادگان اجرایی شود.

وی افزود:شورای حل اختلاف ویژه ایثارگران، جانبازان و خانواده معزز شهدا در اداره کل بنیاد شهید استان کرمان راه‌اندازی شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به ارزش والای مجاهدت‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معزز آنها، گفت: تمامی مسئولان در قبال خانواده معظم شهدا و ایثارگران وظیفه و تکلیفی خطیر و مهم داریم.

 حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی خاطرنشان کرد:مقوله رضایتمندی مردم و مراجعان به دستگاه قضایی حائز اهمیت است و تمامی مدیران، قضات و کارکنان اداری در دستگاه قضایی استان باید درصدد غلبه بر مسائل و مشکلات برآییم.

در ابتدای جلسه محمد باقر اسلامی، معاون قضایی و منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کرمان از انعقاد تفاهم نامه قوه قضاییه با سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خبر داد.

گفتنی است در ابتدای جلسه تعدادی از جانبازان و نمایندگان خانواده ایثارگران به بیان مشکلات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *