رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

۴۲ ویلای غیرمجاز در چهارباغ اعمال قانون شد

11:16 - 25 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۴۷۲۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۴۲ ویلای غیرمجاز در چهارباغ اعمال قانون شد
دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ گفت: در عملیات‌های جداگانه مقابله با تغییر کاربری در چندین روستا که شامل وسعت ۱۴۲ هکتاری بود ۴۲ ویلای غیرمجاز اعمال قانون شد.

خبرگزاری میزان - شاپور صفری با بیان اینکه در یک عملیات مقابله‌ای از تغییر کاربری غیرمجاز ۱۴۲ هکتار در حوزه قضایی چهارباغ جلوگیری شده است گفت: این اقدام در روستا‌های «قوهه»، «ملک آباد»، «مهدی آباد» و بخش مرکزی چهارباغ انجام و تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها اعمال شد.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ ارزش اراضی آزادسازی شده را بیش از ۸ هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این عملیات در راستای درخواست جهاد کشاورزی چهارباغ و با حضور نماینده دادستان و عوامل انتظامی و دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان انجام شد.

 وی تعداد قطعات اعمال قانون شده را در این حوزه قضایی که به واسطه موقعیت آب و هوایی آن و نزدیکی به پایتخت یکی از مقاصد اصلی متخلفان در تغییر کاربری هاست ۶۰ مورد عنوان کرد و متذکر شد: اعمال قانون در مورد دیوارکشی به تعداد ۲۳۰ مورد، بنای غیرمجاز ویلا و تجاری ۴۲ مورد، دپوی مصالح ۴۶ مورد، آلاچیق ۱۰ مورد، استخر ۶ مورد و محوطه سازی به تعداد ۳۴مورد به انجام رسید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *