اعتراض پرسپولیس به احکام کمیته اخلاق: در اجرای قانون تبعیض قائل نشوید

16:30 - 24 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۴۶۷۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اعتراض پرسپولیس به احکام کمیته اخلاق: در اجرای قانون تبعیض قائل نشوید
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس همواره در مسیر رعایت از قوانین و مقررات فوتبال پیش قدم بوده و خواهد بود و اصرار بر رعایت و مساوات اجرای قوانین و پرهیز از تبعیض دارد.

خبرگزاری میزان - به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پیرو اعلام احکام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره محکومیت؛ باشگاه، مدیرعامل، سرمربی و مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، ضمن اعتراض به این احکام، از رئیس فدراسیون فوتبال تقاضا دارد، این احکام و قوانین مستند فوتبال درمورد تمام باشگاه‌ها اجرا شود چرا که تبعیض در این زمینه مورد اعتراض واقع خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس معتقد است؛ قانون باید بدور از تبعیض ملاک باشد و قانون، زمانی معتبر، قابل پذیرش و قاطع چهره می‌گشاید که همگان، آن را رعایت کنند. وقتی در اجرای قانون تبعیض وجود داشته باشد، قطعا هرج و مرج و ناهنجاری بیشتر نمایان می‌شود.

از سویی، ادامه، توسعه و اجرای برنامه‌ها، طرح‌ها و گسترش فضای سالم جوانمردی، پهلوانی و قهرمانی در فضایی شکل واقعی خود را در سطح ورزش و مخصوصا فوتبال نشان می‌دهد که همه با یک چشم و در قالب قانون، دیده شوند.

باشگاه پرسپولیس بی شک، به قانون، قونگذاران و تصمیم‌سازانی که بر اجرای بدور از تبعیض باشگاه‌ها و افراد حرکت می‌کنند، احترام می‌گذارد و چشم امید داریم که این قوانین برای همه به یک شکل، مورد محاسبه و اجرا قرار گیرد.

باشگاه پرسپولیس، آمادگی خود را برای حمایت از اجرای مطلق قانون اعلام می‌دارد و امیدوار است با مساوات و عدالت و حذف حواشی مختلف، مسیر توسعه فوتبال، هموار شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *