دیدار حضوری «بازار کتاب» با مخاطبانش/ ۶ روز خرید حضوری از کتابفروشی‌ها با یارانه

14:15 - 24 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۴۶۳۲
دیدار حضوری «بازار کتاب» با مخاطبانش/ ۶ روز خرید حضوری از کتابفروشی‌ها با یارانه
کتابفروشی‌های عضو سامانه «بازار کتاب» به مناسبت سی‌ویکمین دوره هفته کتاب در کنار فروش مجازی، فروش حضوری نیز خواهند داشت.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام ستاد خبری سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، علاقه‌مندان می‌توانند به صورت حضوری از ۲۷ آبان تا ۲ آذر ۱۴۰۲ به مدت ۶ روز از کتابفروشی‌های عضو سامانه «بازار کتاب» با یارانه ۲۵درصدی کتاب خریداری کنند.

کتابفروشی‌های عضو سامانه «بازار کتاب» همزمان با فروش مجازی، فروش حضوری نیز خواهند داشت و به هر کد ملی ۲۵ درصد یارانه تا سقف خرید ۴۰۰ هزار تومان تعلق می‌گیرد. کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول این یارانه می‌شوند و کتاب‌های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب‌هایی که در بانک اطلاعاتی کتاب خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده‌اند مشمول یارانه نخواهند شد.

گفتنی است، فهرست و مشخصات کتابفروشی‌های عضو این سامانه در آدرس bazarketab.ir قابل مشاهده است.

مرکز پشتیبانی و پاسخگویی با شماره تماس ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ برای پاسخگویی و راهنمایی درباره فرآیند‌های ثبت‌نام، فروش و خرید کتاب از طریق «بازار کتاب» برای کتابفروشان و خریداران در نظر گرفته شده است.

سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده خواندنی است» از بیست‌وسوم آبان‌ماه آغاز به کار کرد و تا سی‌ام آبان‌ماه ۱۴۰۲ به کار خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *