بررسی نحوه صعود تیم ملی فوتبال نوجوانان به مرحله حذفی جام جهانی

10:33 - 24 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۴۵۷۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
بررسی نحوه صعود تیم ملی فوتبال نوجوانان به مرحله حذفی جام جهانی
نحوه صعود تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران به مرحله حذفی جام جهانی زیر ۱۷ سال مشخص شد.

خبرگزاری میزان - جام جهانی فوتبال زیر ۱۷ سال (نوجوانان) در حالی در اندونزی در حال برگزاری است که مسابقات این دوره در مرحله گروهی با برگزاری ۲ دیدار به نیمه راه رسیده است تا کم کم تکلیف صعود تیم‌های حاضر در مرحله حذفی مشخص شود.

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران که در گروه سوم این مسابقات با تیم‌های برزیل، انگلیس و کالدونیا حضور دارد در نخستین دیدارش موفق به کسب پیروزی ارزشمند ۳ بر ۲ مقابل برزیل و شکست ۲ بر یک در دقایق پایانی برابر انگلیس شد تا بدینجا با ۳ امتیاز و تفاضل گل صفر بعد از تیم‌های انگلیس و برزیل در رده سوم گروه C قرار بگیرد.

البته این در حالی است که شاگردان عبدی در سومین دیدار خود به مصاف کالدونیا خواهند رفت و عملاً باید ۳ امتیاز این مسابقه را به حساب ایران واریز کرد و تنها باید در انتظار تفاضل گل باشیم.

بر اساس قوانین مسابقات، تیم‌های اول و دوم این رقابت‌ها به صورت مستقیم راهی مرحله بعد خواهند شد. یعنی ۱۲ تیم مجوز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را کسب خواهند کرد، اما تکلیف ۴ سهمیه باقیمانده چه خواهد شد؟

بر این اساس ۴ تیم برتر سوم گروه‌های ۶ گانه جواز حضور در این مرحله را نیز کسب خواهد کرد و عملاً می‌توان حضور تیم ملی ایران را (با فرض کسب ۶ امتیاز و تفاضل مناسب) در مرحله بعد قطعی دانست و تنها تفاوت دوم یا سوم شدن ایران در تعیین حریف در مرحله حذفی خواهد بود.

اگر برزیل موفق به کسب امتیاز مقابل انگلیس نشود و ایران تفاضل گل مناسبی برابر کالدونیا ایجاد کند، شانس صعود ایران به عنوان تیم دوم گروه و قرار گرفتن در مسیر آسان‌تر وجود دارد.

انتهای پیام/


ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
0
0
اتفاقا تیم دوم بازی های سخت تری داره
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *