برگزاری سومین نشست‌ آسیب‌شناسی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو

15:22 - 23 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۴۴۵۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
برگزاری سومین نشست‌ آسیب‌شناسی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو
سومین دور از سلسله نشست‌های آسیب شناسی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، در سومین روز از این نشست‌ها عملکرد رشته‌های پاراوزنه برداری، پاراتیراندازی، پارادوومیدانی جانبازان و توان یابان، بسکتبال با ویلچر آقایان و بانوان و والیبال نشسته بانوان با حضور کمال جوانمرد، دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک و سرپرست کاروان اعزامی به این بازی‌ها، مریم کاظمی‌پور نایب رییس بانوان کمیته ملی پارالمپیک، سلگی معاون ورزش قهرمانی و نیری مدیر حوزه ریاست کمیته ملی پارالمپیک و نیز مسئولین مرتبط با رشته‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

پاراوزنه برداری اولین رشته‌ای بود که عملکرد آن مورد بررسی قرار گرفت و در این دور از مسابقات با ۱۴ ورزشکار در دو بخش آقایان و بانوان موفق به کسب ۳ نشان طلا، ۴ نقره و ۵ برنز شد.

دومین نشست به رشته پاراتیراندازی اختصاص داشت که با ۶ ورزشکار موفق به کسب یک نشان طلا و یک نشان نقره شد و نشست‌های بعدی در خصوص رشته‌های بسکتبال با ویلچر آقایان و بانوان بود که به ترتیب موفق به کسب نشان برنز و عنوان چهارم شدند.

در ادامه نشست‌های روز سوم، عملکرد رشته پارادوومیدانی جانبازان و توان یابان نیز مورد بررسی قرار گرفت که با ۳۶ ورزشکار موفق به کسب ۱۳ مدال طلا، ۱۴ نقره و ۷ برنز شدند.

آخرین نشست روز سوم نیز به رشته والیبال نشسته بانوان اختصاص داشت و این رشته در این دوره از بازی‌ها موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و نشان نقره شد.

در ادامه جلسات آسیب شناسی، امروز سه شنبه ۲۳ آبان ماه عملکرد رشته‌های پاراشنا، بوچیا، فوتبال نابینایان و شطرنج نابینایان، کم بینایان و توان یابان در حال بررسی است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *