گفت‌وگو|

جریان مقاومت در طول ۷۵ سال گذشته انتقام خوبی از رژیم صهیونیستی گرفته است

9:34 - 29 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۴۴۴۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
جریان مقاومت در طول ۷۵ سال گذشته انتقام خوبی از رژیم صهیونیستی گرفته است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه عملیات مقتدرانه و باصلابت حماس باید محفوظ بماند گفت: جریان مقاومت در ۷ اکتبر و در طول ۷۵ سال گذشته توانسته است انتقام خوبی از رژیم کودک‌کش صهیونیستی بگیرد.

شهریار حیدری در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به نسل‌کشی بی‌سابقه در غزه توسط رژیم صهیونیستی گفت: مواضع جمهوری اسلامی ایران نسبت به غزه کاملا شفاف است و رئیس جمهور نیز راهکارهای خوبی در اجلاس فوق‌العاده سران کشور‌های اسلامی برای تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی ارائه کرد.

نماینده مردم سرپل ذهاب و قصر شیرین در مجلس ادامه داد: آنچه برای دفاع از مردم غزه ضرورت دارد جمهوری اسلامی ایران یکپارچه انجام داده است در عین حال از کشورهای مسلمان انتظار اقدام عملی داریم. اگر یک اجماع حداکثری و عملیاتی بین جهان اسلام در مواجه با فلسطین و غزه اتفاق بیفتد در سریعترین زمان رژیم صهیونیستی به حملات خود پایان خواهد داد.

وی اظهار کرد: تحریم‌ها علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا که محور شرارت‌های این رژیم در غزه است به خصوص در حوزه انرژی و اقتصادی باید در دستور کار کشورهای اسلامی و منطقه قرار بگیرد.  

حیدری گفت: کشورهای اسلامی منطقه صرفا به اجلاس و رفع تکلیف نباید اکتفا کنند و باید به‌دنبال یک اجماعی باشند که برای همیشه مشکل فلسطین را حل کند. اگر اصل مطالبات فلسطینیان حل نشود ممکن است جنایات رژیم صهیونیستی در آینده ادامه داشته باشد باید تکلیف مردم فلسطین به طور اساسی مشخص شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی اظهار کرد: این شکست در جهان قابل تفسیر بود و هیچ کس فکر نمی‌کرد این رژیم با تمام ابزارهای امنیتی و نظامی توسط یک جریان مقاومت دچار آسیب شود و این نکته در جای خود قابل توجه است.

وی با بیان اینکه عملیات مقتدرانه و باصلابت حماس باید محفوظ بماند گفت: جریان مقاومت در ۷ اکتبر و در طول ۷۵ سال گذشته توانسته انتقام خوبی از رژیم کودک‌کش صهیونیستی بگیرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *