رئیس کل دادگستری زنجان: قضات محاکم بدوی و تجدیدنظر در فرآیند رسیدگی به پرونده‌ها دقت لازم را مدنظر قرار دهند

14:19 - 23 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۴۴۰۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری زنجان: قضات محاکم بدوی و تجدیدنظر در فرآیند رسیدگی به پرونده‌ها دقت لازم را مدنظر قرار دهند
رئیس کل دادگستری زنجان توجه به اتقان آرای قضایی را از موضوعات مهم در اجرای عدالت و توجه به اجرای سیاست‌های قوه قضاییه بیان کرد و گفت: قضات محاکم بدوی و تجدید نظر در فرآیند رسیدگی به پرونده‌ها دقت و توجه لازم را مدنظر قرار دهند.

 خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق در نشست هم‌اندیشی قضات محاکم بدوی و دادگاه‌های تجدیدنظر استان زنجان برگزار شد، از تلاش‌ها و اقدامات همکاران قضایی در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های قوه قضاییه در اجرای عدالت تقدیر کرد.

وی با اشاره به نشست اعضای شورای عالی قوه قضاییه با رؤسای کل دادگستری و دادستان‌های مراکز استان‌ها گفت: رئیس قوه قضاییه در این نشست ۱۵ دستور خطاب به مقامات قضایی داشتند و این نشست هم‌اندیشی قضات محاکم بدوی و دادگاه‌های تجدیدنظر در راستای بررسی و اهتمام جدی دادگستری زنجان در اجرای دقیق این دستورات تشکیل شده است.

رئیس کل دادگستری زنجان توجه به اتقان آرای قضایی را از موضوعات مهم در اجرای عدالت و توجه به اجرای سیاست‌های قوه قضاییه بیان کرد و گفت: قضات محاکم بدوی و تجدید نظر در فرایند رسیدگی به پرونده‌ها دقت و توجه لازم را مدنظر قرار دهند.

در این جلسه چند نمونه دادنامه با مشارکت قضات بدوی و تجدید نظر مورد بررسی و تبادل نظر شدو در پایان از تعدادی از قضات استان که در ارزیابی کارنامه قضایی نمره خیلی خوب کسب کرده بودند و همچنین از ۳ نفر از قضات و کارمندان نمونه استانی و کشوری تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *