تعطیلی قریب‌الوقوع یکی از شبکه‌های متوهم براندازی/ پول نداریم، «من و تو» تعطیل می‌شود! 

17:13 - 22 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۴۲۶۰
تعطیلی قریب‌الوقوع یکی از شبکه‌های متوهم براندازی/ پول نداریم، «من و تو» تعطیل می‌شود! 
مالکان شبکه معاند من و تو از تعطیلی قریب‌الوقوع این شبکه به دلیل نبود پول و تامین مالی خبر دادند. 

خبرگزاری میزان - مالکان تلویزیون فارسی‌زبان «من و تو» که یکی از شبکه‌های اصلی فعالیت بر ضد جمهوری اسلامی ایران است، در بیانیه‌ای از احتمال تعطیلی این شبکه معاند در نیمه‌های بهمن‌ماه امسال، به دلیل کاهش تبلیغات آن خبر داده‌اند. 

صاحبان وابسته به رژیم منحوس صهیونیستی شبکه تلویزیونی «من و تو» ساعتی قبل در بیانیه‌ای، از احتمال تعطیلی این شبکه خبر داده‌اند. آن‌ها در بیانیه‌ای که در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده، اینگونه اظهار کرده‌اند: 
«در صورتی که مجبور به پایان کار خود باشیم، این اتفاق زودتر از آخرین روز ماه ژانویه سال آینده نخواهد افتاد. تداوم بی‌ثباتی سیاسی و نابسامانی اقتصادی در منطقه، ادامه این مدل تلویزیون تجاری را ناممکن کرد و ما را از رشد گسترش و درآمدزایی در این صنعت در حال تحول ناتوان ساخت. طی همه این سال‌ها ایده‌های متفاوتی را برای کسب درآمد به کار بردیم، اما متاسفانه تا به امروز هیچ یک نتیجه‌بخش نبوده‌اند». 

حال باید دید که مدیران وابسته این شبکه معاند قصد مظلوم‌نمایی یا سرکیسه کردن براندازان را دارند یا اینکه واقعا دیگر بودجه آن‌ها از طرف رژیم صهیونیستی تامین نمی‌شود که مجبور به تعطیل کردن این شبکه تلویزیونی شده‌اند. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *