کتابخانه‌های ۵ هزار کلاس در هفته کتاب تجهیز می‌شود/ جشن هفته کتاب در مدارس

11:53 - 22 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۴۱۸۱
کتابخانه‌های ۵ هزار کلاس در هفته کتاب تجهیز می‌شود/ جشن هفته کتاب در مدارس
همزمان با سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران کتابخانه‌های ۵ هزار کلاس با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان تجهیز می‌شود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام ستاد خبری سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، هم زمان با سی‌ویکمین دوره هفته کتاب، وزارت آموزش و پرورش برنامه‌های متنوعی همچون جشن آغاز هفته کتاب در مدارس، اختتامیه ششمین جشنواره دانایی و توانایی و آغاز هفتمین دوره این جشنواره و پویش کتابخوانی «عبای آسمون» با محوریت حدیث شریف کساء را برگزار می‌کند.

از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش در این هفته می‌توان به بازدید از کتابخانه‌های آموزشگاهی مدارس و نیازسنجی این کتابخانه‌ها، تجهیز کتابخانه‌های ۵ هزار کلاس با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان، اختصاص زنگ انشای مدارس به کتاب و کتابخوانی و مطالعه آزاد در هفته کتاب، اردوی بازدید از کتابخانه، تبلیغات محیطی و... در خصوص کتاب و کتابخوانی، عضوگیری دانش‌آموزان در کتابخانه و برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب در کانون‌ها و مدارس اشاره کرد.

برگزاری طرح ۵۰ هزار مدرسه، ۵۰ هزار نمایشگاه کتاب در بستر فضا‌های مجازی، بازدید دانش‌آموزان از کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معرفی کتاب‌های چاپ جدید توسط مدیران، مربیان و معاونان پرورشی مدارس نیز برای این دوره از هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده شده است.

سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده خواندنی است» از بیست‌وسوم تا سی‌ام آبان‌ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *