گفت‌وگو|

سلیمی: تلاش می‌کنم همیشه روی فرم باشم/ ووشو همواره بهترین نتایج را گرفته

8:15 - 22 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۴۰۴۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سلیمی: تلاش می‌کنم همیشه روی فرم باشم/ ووشو  همواره بهترین نتایج را گرفته
دارنده مدال طلای ووشو بازی‌های آسیایی گفت: همیشه تلاش می‌کنم تا روی فرم باشم و هرجا که کادرفنی صلاح بداند با افتخار برای ایران مبارزه می‌کنم.

افشین سلیمی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به تقدیر و تشکر از شهردار تهران بابت حمایت از مدال آوران بازی‌های آسیایی گفت: این کار‌ها به ما انگیزه می‌دهد تا با توان بیشتری در مسابقات حاضر شویم و به قهرمانی برسیم. همینکه تلاش‌های ما دیده می‌شود، جای خوشحالی دارد.

وی افزود: ووشو از دیرباز در مسابقات مختلف موفق بوده و خوشحالم که در بازی‌های آسیایی هم انتظارات را برآورده کردیم و با مدال‌های رنگارنگ زیبایی‌های این رشته را به مردم نشان دادیم. ما تیم فوق العاده‌ای بودیم و مزد زحمتمان را گرفتیم.

*با دعای خیر مردم در هانگژو طلا گرفتم

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی گفت: دعای خیر خانواده و مردم بود که در اولین تجربه‌ام در بازی‌های آسیایی مدال طلا گرفتم و امیدوارم این روند ادامه دار باشد تا در مسابقات بعدی هم بهترین مدال را کسب کنم.

ملی پوش ووشو درباره غیبتش در تیم اعزامی به جهانی گفت: برای رقابت‌های جهانی تیم ایران در چند وزن سانداکار معرفی کرد که من در لیست حضور ندارم و برای تیم ملی آرزوی بهترین‌ها را دارم و امیدوارم روادید صادر شود تا تیم ما در جهانی هم بدرخشد.

*ووشو رشته سخت و مهیجی است

سلیمی در پایان خاطرنشان کرد: ووشو رشته سخت و مهیجی است و باید آنقدر آماده باشی تا مقابل بهترین ورزشکاران برنده شوی. من همیشه تلاش می‌کنم تا روی فرم باشم و هرجا که کادرفنی صلاح بداند با افتخار برای ایران مبارزه می‌کنم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *