سرمربی فولادخوزستان: ۲ هفته خیلی سخت داشتیم/ بعد از ۲ باخت وارد این مسابقه شدیم

19:29 - 19 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۳۷۱۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی فولادخوزستان: ۲ هفته خیلی سخت داشتیم/ بعد از ۲ باخت وارد این مسابقه شدیم
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با توجه به ۲ باختی که داشتیم، ۲ هفته سخت را طی کردیم.

خبرگزاری میزان - خوان ایگناسیو مارتینز بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری اظهار داشت: خیلی خوشحالم که همه را با لبخند می‌بینم. معلوم است که خوشحال هستید. دو هفته خیلی سخت داشتیم با توجه به دو باختی که داشتیم. از بازیکنانم خیلی خیلی ممنونم. از آن‌ها راضی هستیم و نمی‌توانم از آن‌ها ایرادی بگیریم. رتبه ما در جدول سخت است، ولی انرژی که بین هواداران و شما دوستان هست به ما کمک می‌کند تا تیم تقویت شود.

سرمربی تیم فولاد گفت: درباره بازی زیاد نمی‌توانم حرف بزنم. همه فوتبال را دیدید که چطور بازی کردیم حتی توپ به تیرک دروازه ما خورد و بیرون آمد. می‌دانید چرا این اتفاق افتاد؟ دلیلش این است که این قدرت و انرژی هواداران بود که توپ را برگرداند. آلومینیوم اراک هم تیم خیلی خوب است.

وی افزود: بعد از ۲ باخت وارد این مسابقه شدیم و استرس داشتیم. همین مسئله باعث شد که بازیکنان نتوانند ۱۰۰ درصد تمرکز خود را داشته باشند و توانایی خود را در طول بازی به طور کامل ارائه دهند. 

ایگناسیو تأکید کرد: ما بیشتر وسط زمین را هدف قرار دادیم آن‌ها هم خطراتی را روی دروازه ما ایجاد کردند. خیلی اذیت شدیم. بعد از اینکه گل زدیم دقایق زیادی تا پایان مسابقه باقی مانده بود.

سرمربی فولاد در مورد اینکه آلومینیوم معتقد است گل فولاد آفساید بوده است، گفت: من هنوز فیلم بازی را ندیده‌ام هیچ وقت در مورد داوری حرف نخواهم زد. کار داوران بسیار سخت است. از سطح خوب داوران ایرانی متعجم شدم آن‌ها بسیار داوران سطح بالایی هستند. داور در نیمه اول ۵ و نیمه دوم ۸ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که این وقت زیادی بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *