مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید دادگستری شهرستان سرپل زهاب برگزار شد

16:48 - 18 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۳۶۰۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید دادگستری شهرستان سرپل زهاب برگزار شد
مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید دادگستری شهرستان سرپل زهاب با حضور و سخنرانی سرپرست محاکم تجدید نظر استان کرمانشاه برگزار شد.

خبرگزاری میزان-بهمن نریمانی سرپرست محاکم تجدید نظر استان کرمانشاه در مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید دادگستری شهرستان سرپل زهاب با اشاره به گستردگی و سختی کار دستگاه قضایی، موفقیت در انجام وظایف و اجرای عدالت را همراهی سایر دستگاه‌ها گفت: دستگاه قضایی در جمهوری اسلامی ایران بر اساس فصول قوانین اساسی دارای وظایف گسترده‌ای است به گونه‌ای که می‌توان گفت هیچ جای دنیا مانند ایران نیست.

وی افزود: اجرای وظایف به این گستردگی با همراهی و هماهنگی سایر دستگاه‌ها با دستگاه قضا و نیز استفاده و حضور ظرفیت‌های مردمی میسر خواهد شد.

نریمانی گفت: در دادگستری چه از جنبه کیفری و چه حقوقی پرونده‌های متعددی مفتوح است که با حضور و وساطت مردم و بزرگان و ریش سفیدان قابل حل است و با این روش مجال بیشتری برای قضات جهت رسیدگی و دقت در پرونده‌های مهمتر حاصل خواهد شد.

وی تاکید کرد هر چه دادگستری خلوت باشد قضات در برخورد با جرایم خشن و خطرناک سرعت عمل بیشتری نشان خواهند داد و یقینا مجرمان مجال کمتری برای انجام جرایم پیدا می‌کنند.

نریمانی در بخش دیکر سخنان خود با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی حاصل خون پاک سردار سلیمانی هاست که امروز به عنوان کشور تاثیر گذار در منطقه است گفت: دستگاه قضایی اجازه نخواهد داد افرادی فاسد و سود جو بخواهند به بیت المال دست درازی کنند و امنیت مادی و معنوی مردم را به مخاطره بیاندازند.

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات محمد حسین حیدری، به رسول کریمی رئیس جدید دادگستری شهرستان سرپل زهاب توصیه کرد حرکت در چارچوب سند تحول قضایی و برخورد با مجرمین و مخلین اقتصادی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *