لیگ برتر والیبال| فرار ارومیه از قعر جدول در شب پیروزی گیتی‌پسند و شهداب در ادامه هفته چهارم

18:28 - 17 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۳۵۲۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
لیگ برتر والیبال| فرار ارومیه از قعر جدول در شب پیروزی گیتی‌پسند و شهداب در ادامه هفته چهارم
تیم شهرداری ارومیه در هفته چهارم لیگ برتر مردان به پیروزی رسید تا حداقل یک پله صعود را تجربه کند و از قعر جدول جدا شود، تیم‌های شهداب مدافع عنوان قهرمانی و گیتی‌پسند اصفهان نیز به سومین برد خود دست یافتند.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه ۱۷ آبان) با ۷ دیدار در شهر‌های اردکان (۲ مسابقه)، ارومیه، یزد، تهران (دو مسابقه) و اصفهان پیگیری می‌شود.

در سومین مسابقه این هفته تیم شهرداری ارومیه که تاکنون هیچ برد و امتیازی به دست نیاورده و در انتهای جدول مسابقات قرار داشت، در سالن غدیر ارومیه برای نخستین برد خود در این مسابقات به میدان رفت.

شاگردان جهانگیر سیدعباسی سرمربی شهرداری ارومیه در این مسابقه سه بر صفر به پیروزی رسیدند تا با استفاده از امتیاز میزبانی نخستین برد خود را در این فصل از مسابقات جشن بگیرند.

هورسانی‌ها که در هفته اول مغلوب فولاد سیرجان شدند و در دو مسابقه بعدی تیم‌های شهرداری گنبد و ایفاسرام اردکان را شکست داده بودند، با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۳ نتیجه را به نماینده ارومیه واگذار کردند تا دومین ناکامی خود را تجربه کنند.

حمید حق‌بین، مسعود قاری، ابراهیم فیروزی و مهدی نویدی به ترتیب به عنوان نماینده سازمان لیگ، ناظر فنی و داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این دیدار را برعهده داشتند که یک هزار تماشاگر داشت و ۷۷ دقیقه طول کشید.

در چهارمین مسابقه این هفته تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی میزبان طبیعت بود که این دیدار نیز ۳ بر صفر به سود شهداب به پایان رسید.

شهدابی‌ها در حالی به مصاف طبیعت رفتند که در هفته سوم با شکست برابر مس صدر جدول را از دست دادند و به‌رغم این پیروزی بازهم به صدر نیامدند، چون ایفاسرام صدرنشین این هفته به چهارمین برد متوالی خود دست یافت.

شاگردان ابراهیم وادی در تیم طبیعت در این مسابقه که در سالن اختصاصی شهداب برگزار شد، با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۹، ۲۸ بر ۲۶ و ۲۵ بر ۱۹ مغلوب شدند تا سومین شکست خود را تجربه کنند.

احمد دامغانی‌نژاد و بهروز جعفری به عنوان نماینده سازمان لیگ و ناظر فنی و داوری در این مسابقات نظارت کردند که ۸۸ دقیقه طول کشید و ۶۰۰ تماشاگر داشت.

علیرضا قریب و میثم پارسه نیز داوران اول و دوم این دیدار بودند و قادر صادقی نیز به عنوان داور ویدئوچک ایفای نقش کرد. ابراهیم وادی سرمربی طبیعت و محمدرضا حضرت‌پور از تیم شهداب در این مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

در پنجمین دیدار هفته چهارم، گیتی‌پسند اصفهان در سالن مخابرات میزبان پاس گرگان بود و توانست با نتیجه سه بر صفر در خانه طعم شیرین پیروزی را بچشد.

اصفهانی‌ها با امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۶ بر ۲۴ حریف را شکست دادند تا به سومین برد خود دست یافته و ۹ امتیازی شوند تا آن‌ها هم برای ارتقای جایگاهشان در جدول در انتظار پایان دیدار سایپا و فولاد سیرجان باشند.

پاس گرگان هم با دو برد و دو باخت فعلا در جایگاه هشتم باقی خواهد ماند تا تکیلف دیگر تیم‌ها در جدول رده‌بندی مشخص شود.

محمدحسین شفقی نماینده سازمان لیگ و مجید محسنی‌شوشتری ناظر فنی و داوری این دیدار بودند و امید فولادی‌وندا به عنوان داور اول و مرتضی حسن علائی به عنوان داور دوم قضاوت این دیدار را برعهده داشتند که ۹۸ دقیقه طول کشید و ۶۰۰ تماشاگر داشت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *