انتشار کتاب درباره جنایات منافقین، مجاهدت در راه خداست

7:58 - 18 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۳۴۱۹
انتشار کتاب درباره جنایات منافقین، مجاهدت در راه خداست
مدیر انتشارات بعثت از غفلت در تولید کتاب درباره جنایات منافقین ابراز تاسف کرده و انتشار کتاب و تولید محتوای هنری درباره جنایات این گروهک تروریستی را مجاهدت در راه خدا دانست. 

رحیم مختومی مدیر انتشارات بعثت در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان درباره غفلت در تولید کتاب‌هایی که به جنایات منافقین بپردازد، گفت: آثار فرهنگی همانند کتاب در حوزه انقلاب اسلامی و گروه‌ها و احزاب خصوصا منافقین که به‌نوعی گره‌خورده با انقلاب اسلامی هستند، کمتر تولید شده است. به عبارت دیگر تعداد کتاب‌هایی که بتواند از جنایات گروهک منافقین پرده برداشته و خیانت‌های آن‌ها را روشن کند خیلی ناچیز است. 

مختومی افزود: البته خوشبختانه کتاب‌های دفاع مقدس در مقابل جنایات و خیانت‌های منافقین تعدد بیشتری دارد و این امر ریشه در تقدم و تاخر تاریخی داشته است، دفاع مقدس پس از انقلاب رخ داده است. به دلیل رشادت‌های مردم در این دوران همه نگاه‌ها متوجه این دفاع عظیم شده بود. 

وی ادامه داد: نمی‌توان غفلتی که در مورد تولید کتاب‌های انقلاب اسلامی و جنایات منافقین شکل‌گرفته را نادیده گرفت و برای رفع این عقب‌ماندگی باید اقداماتی اثرگذار انجام داد. 

مختومی لزوم پرداختن به موضوع جنایات منافقین را مهم دانست و افزود: چون منافقین به‌ صورت پنهان در کنار ما قرار گرفتند اگر تعدادی از نویسندگان ترجیح دهند تا در این زمینه کتاب ننویسند طبیعی است. دشمن را در اینجا باید از زاویه‌ای متفاوت مورد بررسی قرار داد. گاهی دشمن مثل آمریکا یا رژیم صهیونیستی در مقابل ما قرار دارد اما برخی از این دشمنان همانند منافقین در کنار ما قرار گرفته‌اند. 

وی افزود: منافقین همانگونه که از نامشان پیداست، دشمن در خانه هستند و در بین مردم همین جامعه خود را پنهان کرده اند. پس اگر کسی اقدام به نوشتن کتاب در مورد جنایات منافقین کند، جهادی بزرگ انجام داده است. البته استمرار تولید کتاب‌ها، کارهای فرهنگی و پویش‌ها قطعاً عملکردی ارزشمند در راه آگاهی مردم از جنایات منافقین خواهد بود، زیرا بیداری، هشیاری و اطلاعات درستی را به جوانان ارائه می‌دهد تا در دام منافقین گرفتار نشوند. 

این مدیر انتشارات، انجام حرکت‌هایی که زمینه آگاه‌سازی نسل جوان را به دنبال داشته باشد را نکته‌ای مهم دانست و بیان کرد: انتشار کتاب و تولید فیلم‌های سینمایی درباره جنایات منافقین و چگونگی جذب نیرو می‌تواند برای جوانان جذاب و آگاهی بخش باشد. 

وی تاکید کرد: موضوع تولید کتاب درباره جنایات منافقین حساسیت و جدیت ویژه‌ای محسوب می‌شود. اکنون منافقین نماینده دشمنانی همانند آمریکا و اسرائیل هستند و به نمایندگی از مستکبران جهان مسئولیت دشمنی با جمهوری اسلامی ایران و مردم را بر عهده گرفته‌اند تا بتوانند به انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران ضربه بزنند. برای دشمنان نیز فرقی نمی‌کند که افرادی که به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند با چه عنوانی برای ایران مشکل ایجاد کنند؛ بنابراین گاهی با عنوان کومله و گاهی به کمک منافقین وارد عرصه می‌شوند. 

وی در پایان و با اشاره به دردسرآفرینی گروهک منافقین از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برای مردم ایران، تصریح کرد: منافقین سال‌ها است که برای ایجاد مشکل در جامعه اسلامی پیشگام بوده‌اند بنابراین آگاه بودن و جدی گرفتن خطر جنایات سازمان مجاهدین خلق و تشریح آن برای مردم ضرورت بسیاری دارد و ایجاد پویش‌ها و حرکت‌هایی مانند نشر کتاب و تولید آثار هنری که بتواند دسیسه‌های آن‌ها را برای مردم و دلسوزان نظام مشخص کند امری مهم و ضروری است. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *