شفاف‌سازی فدراسیون بین‌المللی موی‌تای درباره یک عکس

18:46 - 15 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۳۱۴۱
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
فدراسیون بین‌المللی موی‌تای برای شفاف‌سازی درباره یک عکس توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری میزان - در پی انتشار تصویر مسئول موی تای فدراسیون رزمی در کنار استفان فوکس، دبیرکل ایفما در جریان بازی‌های جهانی کامبت گیمز ریاض، فدراسیون بین‌المللی برای تنویر افکار عمومی نامه رسمی را منتشر کرد.

در این نامه آمده است:

ما اخیرا مطلع شدیم تصویری از دبیرکل ما آقای استفان فوکس با آقای نقدی نماینده گروه غیررسمی موی تای تحت پوشش فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ایران در رسانه‌های گروهی منتشر شده است. ضرورت این مساله را احساس می‌کنیم تا نکاتی را جهت اجتناب از هرگونه سوء تفاهم یا تفسیر نادرست از این عکس شفاف‌سازی کنیم.

ابتدا تاکید می‌کنیم این عکس نباید به عنوان تایید یا به رسمیت شناختن گروه آقای نقدی توسط فدراسیون بین المللی انجمن‌های موی تای (ایفما) تلقی شود. این عکس در جریان مسابقات کامبت گیمز ۲۰۲۳ ریاض یعنی یک رویداد عمومی، جایی که بسیاری از عکس‌ها توسط افراد یا نمایندگان اعزامی حضور دارند، گرفته شده است.

دوم آقای نقدی از آقای فوکس درخواست گرفتن یک عکس کرد؛ همانطور که بسیاری از حاضرین در جریان این رویداد چنین تقاضایی داشتند. موافقت برای انجام این درخواست (گرفتن عکس) به هیچ عنوان به معنای تایید گروه آقای نقدی یا ادعای نمایندگی ایشان نیست؛ و نکته پایانی و مهمتر از همه، ما مجددا موضع ایفما را تاکید می‌کنیم و اینکه تنها انجمن موی تای به رسمیت شناخته شده توسط ایفما در ایران انجمن تحت ریاست آقای جواد نصیری است. این موضع ما بوده و همچنان نیز خواهد بود. هرگونه ادعا یا اظهار نظر بر خلاف این به طور کامل مردود است.

ما از درک شما نسبت به این موضوع قدردانی کرده و همیشه آماده پاسخ به هر سئوال یا شفاف سازی هستیم.

چریسا تاینان مدیرکل ایفما

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *