دادگاه تجدید نظر حمید نوری برگزار شد/ تذکر دادگاه به وکیل منافقین

15:43 - 15 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۳۰۸۶
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
دادگاه تجدید نظر حمید نوری برگزار شد/ تذکر دادگاه به وکیل منافقین
دادگاه تجدید نظر حمید نوری روز دوشنبه برگزار شد که در آن ادعاهایی از سوی وکیل گروهک تروریستی منافقین مطرح شد.

خبرگزاری میزان - جلسه دادگاه تجدید نظر حمید نوری، شهروند ایرانی بازداشت شده در سوئد، روز دوشنبه، ۱۵ آبان، برگزار شد.

مجید نوری، فرزند حمید نوری، گفت: تلویزیون گروهک تروریستی منافقین امروز در حال تهیه گزارش هستند و دلیل تهیه گزارش این است که «کنت لوئیس»، وکیل این گروهک در دادگاه صحبت می‌کند.

وی اظهار کرد: وکیل منافقین در جلسه دادگاه پرونده را به کلی رها کرده و به دنبال این است که لکه ننگی را از گروهک تروریستی منافقین پاک کند.

به گفته نوری، صرف‎نظر از کشتار‌هایی که منافقین علیه مردم ایران مرتکب شده و نمی‌توانند آن را انکار کنند، یکی از جنایت‌های این فرقه همکاری با رژیم بعث عراق علیه ملت خودشان بوده و تمام تلاشی که «کنت لوئیس» کرد، در جهتی است که این ننگ را پاک کند.

مجید نوری، افزود که قاضی دادگاه به وکیل منافقین تذکر داده و گفته که اظهارات وی مرتبط با پرونده نیست.

 

 

فرزند حمید نوری، می‎گوید: حتی اگر در این دادگاه نیز منافقین پیروز شوند، این همکاری با رژیم بعث لکه ننگ بزرگی است که تلاش می‌کنند آن را پاک کنند؛ برای منافقین باخت در این پرونده مهم نیست و آنچه اهمیت دارد پاک کردن این لکه ننگ است.

وکلای حمید نوری در ابتدای این جلسه دادگاه ۳ نکته را مطرح کردند؛ نخست اینکه دادستان مدعی شده بود تاریخ تولد دختر حمید نوری درست نیست.

قاضی از دادستان در این باره سوال کرده و دادستان با پس گرفتن حرف خود مدعی شده که حمید نوری در تاریخ مورد نظر در پرونده، در مرخصی نبوده است.

تذکر دوم وکلای حمید نوری درباره دخالت «امید فرهند»، پلیس ایرانی‌تبار سوئد بوده که ۶۳ بار بدون هماهنگی با حمید نوری دیدار داشته است؛ وکلای حمید نوری خواستار توضیح در این باره شدند که چرا یک افسر پلیس که باید بی‌طرف عمل کند تا این حد تلاش کرده تا خود را به حمید نوری نزدیک کند.

دادستان پاسخی به این تذکر وکلای حمید نوری نداده است.

تذکر سوم وکلای حمید نوری درباره ادعای دادستان سوئد است که می‌گوید نتوانسته با ایران ارتباط برقرار کند.

انتهای پیام/


برچسب ها: حمید نوری سوئد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *