رئیس کل دادگستری چهارمحال‌و‌بختیاری: با متخلفان انتخاباتی قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌شود

12:32 - 14 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۲۸۵۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری چهارمحال‌و‌بختیاری: با متخلفان انتخاباتی قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌شود
رئیس کل دادگستری چهارمحال‌و‌بختیاری هدف ستاد پیشگیری و مقابله با جرایم انتخاباتی استان را تأمین سلامت و امنیت انتخابات در سایه حضور پرشور مردم عنوان کرد و از برخورد جدی و بدون اغماض با متخلفان خبر داد.

خبرگزاری میزان_ محمد رزم رئیس کل دادگستری چهارمحال‌ و بختیاری در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با جرایم انتخاباتی استان اظهار کرد: دستگاه قضایی در راستای رسالت ذاتی خود برای پیشگیری و مقابله با جرایم با مجرمان و متخلفان انتخاباتی قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه ستاد پیشگیری و مقابله با جرایم و تخلفات انتخاباتی استان در راستای بند ۲ اصل ۱۵۶ قانون اساسی و مصوبات شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم تشکیل شده است تصریح کرد: این ستاد بنا بر اهداف و سیاست‌های دستگاه قضا به تکالیف قانونی خود برای برگزاری انتخابات امن و سالم عمل کرده و بستر لازم را برای حضور پرشکوه مردم در انتخابات فراهم می‌آورد.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال‌ و بختیاری با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری که انتخابات را موجب تقویت امنیت و منافع ملی دانسته‌اند عنوان کرد: انتخابات موجب اقتدار نظام و تأمین منافع ملی کشور می‌شود و تجلی‌بخش این امر مهم مشارکت حداکثری مردم است.

رزم بیان کرد: همه ما موظفیم با امانت‌داری، رعایت اصل بی‌طرفی و زمینه‌سازی برای رقابت سالم در انتخابات دستورات مقام معظم رهبری را برای این امر مهم و سرنوشت ساز محقق سازیم.

گفتنی است در این جلسه با دستور رئیس کل دادگستری استان مقرر شد کمیته‌های نظارت بر مدیران، اخبار و اطلاعات انتخاباتی، رصد فضای مجازی و نصیحت و ارشاد به منظور گسترش حوزه نظارتی ستاد پیشگیری و مقابله با جرایم انتخاباتی در استان تشکیل شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *