رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

احدی: سرمربیگری بزرگسالان؟ جایم در نوجوانان خوب است/ سال آینده جزو ۴ تیم برتر آسیا می‌شویم

9:45 - 14 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۲۷۳۲
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
احدی: سرمربیگری بزرگسالان؟ جایم در نوجوانان خوب است/ سال آینده جزو ۴ تیم برتر آسیا می‌شویم
سرمربی تیم ملی بوکس نوجوانان گفت: مطمئن بودم در مسابقات قهرمانی آسیا مدال‌های زیادی می‌گیریم، اما نمی‌توانستم رنگ مدال‌ها را پیش‌بینی کنم.

اکبر احدی در گفت‌وگو با میزان، درباره نتایج تیم ملی بوکس نوجوانان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: چند سالی از بوکس ملی دور بودم و نمی‌دانستم سطح بوکس آسیا به خصوص در رده‌های پایه چقدر پیشرفت کرده است و با تمام این‌ها به تیمم ایمان داشتم. مطمئن بودم مدال‌های زیادی می‌گیریم، اما نمی‌توانستم رنگ مدال‌ها را پیش‌بینی کنم.

وی افزود: کسب یک مدال طلا، یک نقره و سه برنز برای تیم نوجوانان امیدوار کننده است، اما هنوز با خیلی تیم‌ها فاصله داریم. شاید باورتان نشود، اما تیم هند چند بوکسور ذخیره آورده بود. این مسائل باعث می‌شود این کشور در سال‌های آینده بدرخشد و ما هم باید مانند آن‌ها به فکر تیم‌های پایه باشیم.

*بردن ازبکستان و قزاقستان در خانه خودشان کار هرکسی نیست

سرمربی موفق تیم ملی بوکس نوجوانان گفت: بردن ازبکستان و قزاقستان در خانه خودشان کار هرکسی نیست، اما بچه‌های ما این کار را انجام دادند. ما مشکل استعداد نداریم و ۸۰ درصد بوکسور‌هایی که انتخاب کردم سال بعد هم در نوجوانان هستند.

احدی در واکنش به اینکه آیا به سرمربیگری در تیم بزرگسالان فکر می‌کند گفت: من تازه راهم را پیدا کردم و عاشق ساخت بوکسور‌های نوجوان هستم تا به بوکس ایران خدمت کرده باشم. اکبر احدی دنبال مربیگری در جوانان، امید و بزرگسالان نیست و انگیزه این کار را هم ندارم. تا زمانی که من را بخواهند در نوجوانان باقی می‌مانم.

*فدراسیون باید در پست‌های مهمتری از مظاهری و روزبهانی استفاده کند

وی با اشاره به نقش دستیارانش در موفقیت این تیم تصریح کرد: سالهاست با روشنایی و فرجی کار می‌کنم و تیم ما کامل است. البته قرار بود با علی مظاهری و احسان روزبهانی هم همکاری داشته باشیم، اما در هر صورت این اتفاق رخ نداد. به نظر شأن این دو نفر خیلی بالاست و فدراسیون باید در پست‌های مهمتری از علی و احسان استفاده کند.

احدی در ادامه گفت: تیمی ساخته‌ایم که اگر به آن برسند و چند اردو و تورنمنت تدارکاتی خوب برود، سال آینده جزو چهار تیم برتر آسیا خواهیم بود. به قدری از حرفم مطمئن هستم که حاضرم قول بدهم این کار بزرگ را انجام می‌دهیم.

*قرارداد کوتاه مدت با مربی خارجی دور ریختن پول است

سرمربی اسبق تیم ملی بوکس درباره استفاده از مربی کوبایی در تیم ملی بزرگسالان خاطرنشان کرد: اگر یک مربی بیاید و ۶ ماه یا یکسال کار کند و بعدش برود، در واقع پولمان را دور ریخته‌ایم. بیشتر از این هم در خصوص بزرگسالان حرفی ندارم!

احدی در واکنش به این سوال که تا چه زمانی با فدراسیون قرارداد دارد، گفت: آدم قراردادی و کاغذبازی نیستم و فقط می‌خواهم به بوکس ایران و شخص روح‌الله حسینی که رفیق قدیمی من است کمک کنم. جایم در تیم نوجوانان خوب است و دنبال حاشیه و اینجور مسائل هم نیستم؛ فقط برای خدمت به بوکس تلاش می‌کنم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *