دانش‌آموزان یزدی برای آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد گلریزان کردند

10:03 - 13 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۲۶۰۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دانش‌آموزان یزدی برای آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد گلریزان کردند
دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه شاهد رمضان‌زاده با برگزاری مراسم گلریزان مبلغ ۱۰ میلیون تومان را برای آزادی زندانیان نیازمند اهدا کردند.

خبرگزاری میزان_ در آئینی با حضور مدیرکل و معاون اداری_ مالی اداره کل زندان زندان‌ها، نایب رئیس هیئت‌امنای ستاد دیه و مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد مبلغ ۱۰ میلیون تومان از سوی دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه شاهد رمضان‌زاده جهت مشارکت در آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد اهدا شد.

رضا مقبلی مدیر کل زندان‌ها و نایب رئیس هیئت‌امنای ستاد مردمی دیه استان یزد در این آئین ضمن تقدیر و تشکر از خوش‌سلیقگی دانش‌آموزان و کادر اجرایی این دبیرستان به دلیل برگزاری گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گفت: این که موضوع کمک به آزادی زندانیان در استان یزد به صورت ویژه در مدارس تبدیل به یک فرهنگ حسنه شده است نشان از ایمان و فرهنگ بالای کمک به همنوع در این استان دارد که در همین راستا مردم این استان همواره در صدر نیکوکاران و خیرین کشوری بوده‌اند.

وی افزود: زندانیان جرایم غیرعمد افرادی هستند که بدون نیت‌های کلاهبردارانه و بزهکاری و تنها به دلیل بدهکاری اسیر زندان شدند و بیشتر آن‌ها جرایمی مانند دیه تصادفات رانندگی، دیه حوادث کارگاهی، محکومیت‌های مالی، مهریه و نفقه دارند که ستاد مردمی دیه استان یزد با مشارکت خیرین و مردم اقدام به آزادی این دسته از افراد می‌کند که برای دستیابی به این مهم کمک‌های مردم به صورت خرد و کلان جمع‌آوری و با گذشت شکات منجر به آزادی می‌شود.

گلریزان دانش آموزان یزدی برای آزادسازی یک زندانی جرایم غیرعمد

مجید رهبران مدیر دبیرستان شاهد رمضان‌زاده یزد نیز در این مراسم ضمن تقدیر از کادر آموزشی و پرورشی این مجموعه به دلیل هماهنگی و برگزاری آئین گلریزان گفت: موضوع کمک به همنوع و ترویج فرهنگ بخشش و بخشندگی یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید در کنار آموزش دروس در برنامه‌های آموزشی مدارس گنجانده شود و چه زیبا که موضوع کمک به هم‌نوع در موردآزادی زندانیان جرایم غیر عمد باشد.

وی ادامه داد: با این عمل خیرخواهانه نه تنها یک نفر بلکه چندین نفر شاد می‌شوند.

گفتنی است در این آئین مبلغ ۱۰ میلیون تومان از طرف دانش‌آموزان دبیرستان شاهد رمضان‌زاده یزد جهت آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد اهدا شده و در پایان این آئین با اهدای لوحی از مدیر و معاونین آموزشی و پرورشی این دبیرستان تقدیر شد.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *