وزیر دفاع: رژیم صهیونیستی در سه سطح راهبردی، عملیاتی و راه‌کنشی غافلگیر شد/ توانمندی مراقبت از تمام فضای کشور را داریم

10:24 - 10 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۲۱۹۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
وزیر دفاع: رژیم صهیونیستی در سه سطح راهبردی، عملیاتی و راه‌کنشی غافلگیر شد/ توانمندی مراقبت از تمام فضای کشور را داریم
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در هر سه سطح راهبردی، عملیاتی و راه‌کنشی توسط یکی از گروه‌های مبارز فلسطینی غافگیر شد گفت: اگر کشوری دچار همچین غافلگیری بزرگی شود می‌‌توان گفت که آن کشور در حال فروپاشی است.

خبرگزاری میزان - امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» صبح امروز، چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ و در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه گفت: هر کشوری که در یکی از سطوح غافلگیری، غافلگیر شود و نتواند پیش بینی کنداین کشور در سامانه های دفاعی ضعیف تعریف می‌شود، با این تعریف رژیم صهیونیستی در هر سه سطح راهبردی، عملیاتی و راه‌کنشی غافلگیر شده است و اگر کشوری دچار همچین غافلگیری بزرگی شود می‌‌توان گفت که آن کشور در حال فروپاشی است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی توسط یکی از گروه‌های مبارز فلسطینی دچار این غافلگیری شد گفت: این واقعیت نشان می‌دهد تمام ادعاهای آن‌ها در ابعاد دفاعی، امنیتی و اطلاعاتی یک فریب بیشتر نبوده که بعضی از کشور‌های غافل این ادعا را باور کرده بودند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با بیان این نکته که واقعیت رژیم مشخص شده است و آن‌ها در یک باتلاق فرو رفته‌اند که امکان ترمیم و خروج از این باتلاق را ندارند ادامه داد: آمریکا که سرآمد خطا‌های راهبردی و محاسباتی است نیز در کنار این رژیم در این باتلاق قرار گرفته و قطعا ضربه خواهد خورد.

امیر آشتیانی اظهار کرد: کشور‌های منطقه، مسلمانان جهان  و آزادی‌خواهان تا حدی صبر دارند و حتما همه کشور‌ها گزینه‌های مختلفی را روی میز خود دارند و اگر به سرعت این جنگ متوقف نشود و رژیم صهیونیستی و کشورهای همراه با این رژیم از خطا‌های بزرگ خود و کشتار و جنایات عظیم در غزه برنگردند حتما آسیب‌های جدی در سطح منطقه و فرامنطقه‌ای خواهند خورد. 

وزیر دفاع درباره سامانه پدافندی شهید علی‌وردی نیز توضیح داد: این سامانه برد بلند است و احتمالا تا یک یا دو هفته آینده رونمایی خواهد شد.

امیر آشتیانی با بیان اینکه ما در حوزه‌های پدافندی از قابلیت‌های پیشرفته‌ای برخوردار هستیم گفت: در حوزه پدافندی جزو معدود کشور‌های دنیا هستیم که این توانمندی را داریم که کاملا از فضای کشور مراقبت کنیم.


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *