بازدید معاون قضایی دادستان کل کشور از کمپ ترک اعتیاد استان کرمان/ تدابیر لازم برای رفع مشکلات مددجویان اندیشیده شد

9:46 - 10 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۲۱۸۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بازدید معاون قضایی دادستان کل کشور از کمپ ترک اعتیاد استان کرمان/ تدابیر لازم برای رفع مشکلات مددجویان اندیشیده شد
همزمان با سفر رئیس قوه قضاییه به استان کرمان معاون قضایی دادستان کل کشور به همراه معاون حقوق‌عامه دادستانی و جمعی از مسئولان قضایی و اجرایی استان کرمان از مرکز ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر استان بازدید کردند.

خبرگزاری میزان_ علی جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: خوشبختانه در مقایسه با بازدیدی که پیش از این در تابستان سال‌جاری از این مرکز داشتیم اقدامات خوبی در جهت تأمین حداقل امکانات مورد نیاز بهداشتی و رفاهی کمپ نگهداری و بازپروری ماده ١۶ قانون مبارزه با موادمخدر استان انجام گرفته است.  

وی در رابطه با هماهنگی با رئیس قوه قضاییه و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر جهت تأمین اعتبار و رفع مشکلات این مرکز در زمینه تعمیر ساختمان، اصلاح زیرساخت، ایجاد مرکز غربالگری و افزایش امکانات قول مساعد داد و افزود: این کمپ از جهت زیرساخت نیاز به اصلاح دارد و با توجه به وسعت استان کرمان و تعداد بالای پذیرشی که در این مرکز وجود دارد توسعه این کمپ ضرورت دارد.

معاون قضایی دادستان کل کشور از مسئولین بهزیستی استان درخواست کرد: جهت ساماندهی و درمان معتادان متجاهر زن فضای فیزیکی مجزایی ایجاد و در مورد ساماندهی زنان متجاهر نیز در اسرع وقت اقدام شود.

جمادی راه‌اندازی مکانی جهت نگهداری و بازپروری زنان متجاهر و جمع آوری آنان را در کاهش وقوع برخی جرایم از جمله سرقت‌های خرد بسیار موثر دانست و عنوان کرد: لازم است تمامی دستگاه‌ها در بهبود وضعیت این مرکز و مراقبت بعد از خروج این افراد با دستگاه قضایی همکاری کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *