سردار نقدی: رژیم صهیونیستی و آمریکا در جبهه‌های فرهنگی، سیاسی و امنیتی شکست خورده‌اند/ رئیس مجلس سخنران مراسم یوم الله ۱۳ آبان در تهران است

11:39 - 09 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۲۰۵۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
سردار نقدی: رژیم صهیونیستی و آمریکا در جبهه‌های فرهنگی، سیاسی و امنیتی شکست خورده‌اند/ رئیس مجلس سخنران مراسم یوم الله ۱۳ آبان در تهران است
رئیس ستاد مرکزی مراسم یوم الله ۱۳ آبان با بیان اینکه چهره واقعی استکبار غرب امروز به وضوح برای مردم دنیا قابل مشاهده است گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی در جبهه فرهنگی، سیاسی وامنیتی شکست خورده‌اند.

خبرگزاری میزان - سردار محمدرضا نقدی، صبح امروز سه‌شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ در یک نشست خبری به تشریح برنامه‌های مراسم  یوم الله ۱۳ آبان امسال پرداخت و گفت: چهره واقعی استکبار غرب امروز به وضوح برای مردم دنیا قابل مشاهده شده و نقاب از صورت آن‌ها کنار افتاده است.

رئیس ستاد مرکزی مراسم یوم الله ۱۳ آبان بیان کرد: سال گذشته‌  و پس از فوت خانم مهسا امینی جهان غرب خود را دل‌نازک نشان داد و اتاق فکر خود را فعال کرد، اما امروز در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی و رقم زدن فاجعه در غزه سکوت کرده‌اند و حتی در برابر کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان پایکوبی می‌کنند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی اگر بیمارستان غزه را بمباران کرده است در گذشته نیز این عمل شنیع را انجام می‌داده گفت: از مظلومیت و صلابت مردم فلسطین و غزه بوی ظهور امام زمان (عج) استشمام می‌شود.

رئیس ستاد مرکزی مراسم یوم الله ۱۳ آبان گفت: مراسم امسال خیلی باشکوهتر برگزار خواهد شد و صدای ملت فلسطین با فریاد رساتری به گوش جهانیان خواهد رسید.

وی گفت: در روز ۱۳ آبان برنامه‌ها از ساعت ۹ صبح در سراسر کشور آغاز خواهد شد و در تهران نیز از میدان فلسطین تا لانه جاسوسی با شعار «نظم نو جهانی با نسل آرمانی» و سخنرانی رئیس مجلس برگزار خواهد شد.

سردار نقدی ادامه داد: شکایت مردم ایران از آمریکا به دلیل کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۴۲ امسال در راهپیمایی ۱۳ آبان دنبال می‌شود و اسناد مربوطه پس از امضا توسط شرکت‌کنندگان به دادگاه‌های بین‌المللی ارسال خواهد شد.

سردار نقدی با اشاره به حضور مهمانان ویژه در برنامه امسال گفت: حضور دانش آموزان با دست ساز‌های خود همچون کاریکاتور و نقاشی و ... با موضوع استکبار ستیزی نیز از برنامه‌های دیگر است.

رئیس ستاد مرکزی مراسم یوم الله ۱۳ آبان با اشاره به ضرورت همدلی با کودکان و نوجوانان غزه گفت: محور مراسم دانش‌آموزان هستند و آن‌ها با هدیه عروسک‌هایی با مفهوم استکبار‌ستیزی به کودکان مظلوم فلسطینی انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی نشان خواهند داد.

وی با بیان اینکه ملت ایران معلم مبارزه با زور و ظلم است گفت: ۱۳ آبان روز اعلام برائت ما نسبت به ظلم آمریکا و استکبارجهانی است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز در این مراسم گفت: امسال همه کشور شاهد مراسم متفاوتی خواهد بود و در تهران نیز سراسر خیابان طالقانی غرفه‌های تبلیغاتی خواهیم داشت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *