فرمانده کل سپاه: رزمندگان فلسطینی ائتلافی از بزرگترین قدرت‌های نظامی را شکست دادند

15:57 - 08 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۱۹۶۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده کل سپاه: رزمندگان فلسطینی ائتلافی از بزرگترین قدرت‌های نظامی را شکست دادند
سرلشکر سلامی با بیان اینکه دفاع مقدس انبساطی از عاشورا بود، گفت: مسلمانان در قلّت می‌جنگند و در قلّت پیروز می‌شوند، این سنت الهی است که مؤمنان قلیل بر کافران کثیر پیروز می‌شوند؛ پس جهاد و شهادت راه و منش ما است و این جهاد به حب و بغض نیاز دارد.

خبرگزاری میزان - به گزارش دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز (دوشنبه) در گردهمایی ذاکرین و مداحان کشور که با موضوع «انسجام‌بخشی، هماهنگی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهاد تبیین» برگزار شد، اسلام را پیام‌آور آزادی انسان دانست و اظهار داشت: صلح جوهر اساسی اسلام است؛ اما بایستی از گذرگاه سخت مستکبران عبور کرد؛ چون آن‌ها می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند و اسلام هرگاه طلوع کند، مستکبران در مقابل آن صف آرایی می‌کنند.

فرمانده کل سپاه گفت: مسلمانان در قلّت می‌جنگند و در قلّت پیروز می‌شوند، این سنت الهی است که مؤمنان قلیل بر کافران کثیر پیروز می‌شوند؛ پس جهاد و شهادت راه و منش ما است و این جهاد به حب و بغض نیاز دارد. ما عاشورا را در دفاع مقدس تمرین کردیم و دفاع مقدس انبساطی از عاشورا بود.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه اگر کسی لباس جهاد را از تن دربیاورد خدا لباس ذلت را بر تن او خواهد کرد، گفت: ذاکران اهل‌بیت (علیهم‌السلام) پرورش روح ایمان برای جهاد، پذیرش امر ولایت، پرورش بغض نسبت به دشمنان و پرورش محبت به اسلام است.

فرمانده کل سپاه، مداحی را مقدمه، رمز، منطق و روح جهاد دانست و بیان داشت: ما بدون عاشورا نمی‌ماندیم و عاشورا در این وقایع ۴۵ سال گذشته به ما بقاء بخشید و قدرت مقاومت داد. نوحه‌هایی که در میدان رزم می‌خواندیم، جوانان ما را محیای بخشش جان‌ها کرد و کسی که از جان بگذرد هرگز شکست نمی‌خورد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه امروز شاهد صحنه واضح از تقابل جبهه حق و باطل هستیم، تأکید کرد: همه کفر با همه استعداد ممکن در غزه به میدان آمده است؛ چراکه مستکبران تمام قدرت خود را در اسارت مومنان و مسلمانان می‌بینند و آمریکا و اروپا جهانی شدن قدرت خود را در تسخیر قلب‌ها و ذهن‌های مسلمانان و تصرف ذهن‌های آن‌ها می‌دانند.

وی گفت: مداحی یک هنر مرکب است که دارای محتوا، معرفت، شعر، آهنگ، صدای وزین و خوش است؛ اما در اعماق آن حیات، سرزندگی و سربلندی موج می‌زند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه امروز شاهد یک صحنه واضح از تقابل حق و باطل هستیم، گفت: لشکر کفر صف آراسته و همه استعداد سیاسی، تمامی ثروت، زور و تمامی قوم زور و رسانه و قدرت نظامی خود را به میدان آورده، در یک باریکه سرزمین اسلام را محاصره کرده است و می‌خواهد که بر اسلام غلبه کند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: رژیم صهیونیستی، آمریکا و غرب نمی‌خواهند این موضوع در تایخ ثبت شود که یک گروه کوچک با سلاح‌ها و توان دفاعی اندک توانسته ائتلافی از بزرگترین قدرت‌های نظامی را شکست دهد و می‌خواهند چنین خبری در صفحات تاریخ ماندگار نشود.

وی با بیان اینکه همه دنیای کفر به میدان آمده‌اند؛ چرا که مستکبران تمام قدرتشان را در اسارت مومنان و مسلمانان می‌بینند، خاطرنشان کرد: آمریکا و اروپا جهانی شدن قدرت خود را و جهانی ماندن آن را در تسخیر سرزمین، قلب و ذهن‌های مسلمانان و شکستن ایمان آنان می‌دانند.

سردار سلامی با بیان اینکه دنیای استکبار بدون تسخیر جهان اسلام و تصرف قلب و ذهن‌ها قادر به ادامه حیات نیست؛ بنابر این همه تلاش خود را به کار گرفتند تا بر سرنوشت مسلمانان مسلط شوند، گفت: آمریکا و غرب در شرق مدیترانه رژیم صهیونیستی را به‌عنوان یک سرپل سیاسی و امنیتی و اهرم تنظیم سیاست‌های خود در پیکره ملت‌های اسلامی قرار دادند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *