رئیس کل دادگستری هرمزگان از مجتمع قضایی شهید بهشتی بندرعباس بازدید کرد

12:07 - 08 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۱۸۹۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری هرمزگان از مجتمع قضایی شهید بهشتی بندرعباس بازدید کرد
رئیس کل دادگستری هرمزگان در روند نظارت‌های میدانی بر نحوه خدمت‌رسانی به مردم از مجتمع شهید بهشتی بندرعباس بازدید کرد.

خبرگزاری میزان- مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در تداوم روند نظارت‌های میدانی بر نحوه خدمت رسانی به مردم و در راستای تحقق اهداف طرح تحول دستگاه قضایی از مجتمع شهید بهشتی بندرعباس بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در بازدید از بخش‌های مختلف مجتمع شهید بهشتی بندرعباس در گفت‌وگو با مسئولین این مجتمع و قضات و کارمندان اداری بر لزوم تکریم مراجعان و تسریع توأم با دقت در رسیدگی‌های قضایی تأکید کرد.

وی همچنین ضمن نظارت بر حُسن انجام امور و مشاهده روند رسیدگی‌ها در شعب مختلف این مجتمع، از سوی مسئولین مربوطه در جریان آمار ورودی و موجودی پرونده‌ها قرار گرفت.

قهرمانی خطاب به قضات و کارکنان اداری، بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‌های بایگانی نیز تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این بازدید که ساعاتی به طول انجامید، با تعدادی از مراجعه کنندگان مجتمع قضایی شهید بهشتی بندرعباس نیز به دیدار و گفت‌وگو پرداخت و پس از استماع مطالبات آن‌ها در مورد رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های مطرح شده، دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *