رئیس دیوان عالی کشور از معاونت قضایی در امور هیئت عمومی بازدید کرد

15:39 - 03 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۱۱۸۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس دیوان عالی کشور از معاونت قضایی در امور هیئت عمومی بازدید کرد
رئیس دیوان عالی کشور در بازدید از معاونت قضایی در امور هیئت عمومی ضمن بررسی گزارش عملکرد کمیسیون‌های حقوقی و کیفری درباره طرح پرونده‌های مهم در هیأت عمومی راهنمایی‌های لازم را ارائه کرد.

خبرگزاری میزان_ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور در بازدید از معاونت قضایی در امور هیئت عمومی ضمن دیدار چهره به چهره با برخی همکاران آن معاونت در جریان امور جاری قرار گرفت.

در ادامه این بازدید غلامرضا انصاری معاون قضایی در امور هیئت عمومی گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در این معاونت ارائه داد.

همچنین امانی شلمزاری سرپرست اداره کل هیئت عمومی نیز در جریان این بازدید گزارشی از عملکرد کمیسیون‌های حقوقی و کیفری و مباحث مطرح در شورای علمی ارائه کرد و گفت: درخواست‌های طرح و صدور آراء وحدت رویه در اداره کل هیئت عمومی، برای طرح در جلسه این هیئت با دقت لازم مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی درباره چاپ و نشر مذاکرات جلسات این هیئت تصریح کرد: آراء وحدت رویه در حوزه هیئت عمومی و از سوی روابط‌عمومی در پایگاه اطلاع رسانی دیوان عالی کشور بر اساس موضوع و شماره رأی دسته‌بندی شده است و در این رابطه قضات، وکلا و حقوقدانان به راحتی می‌‎توانند به آراء دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *