رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‎وگو|

اسقف اعظم ارامنه تهران: جنایت‌های رژیم صهیونیستی را در غزه محکوم می‌کنیم

9:39 - 02 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۰۷۱۴
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
اسقف اعظم ارامنه تهران: جنایت‌های رژیم صهیونیستی را در غزه محکوم می‌کنیم
اسقف اعظم ارامنه تهران ضمن تاکید بر ضرورت مقابله ادیان الهی با جنایت‌های رژیم صهیونیستی، خواستار پایان این جنایت‌ها در غزه شد.

سیبوه سرکیسیان، اسقف اعظم ارامنه تهران در پاسخ به خبرگزاری میزان درباره وظایف رهبران و پیروان ادیان مذهبی در افشای جنایت‌های رژیم صهیونیستی و تلاش برای توقف این جنایت‌ها، گفت: تمام جهان مسیحیت چه در قالب سخنرانی‎ها، خبرها، بیانیه‌ها و اطلاعیه‌ها اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی را در غزه و فلسطین به شدت محکوم کرده و محکوم خواهد کرد و همواره حامی تلاش‌هایی بوده که مردم فلسطین در راستای احقاق حق خود داشتند.

وی با اشاره به اینکه حدود سه هفته پیش در هندوستان جلسه کلیسا‌های آسیایی برگزار شد، اظهار کرد: در پایان این جلسه حملات رژیم صهیونسیتی در غزه و منطقه به شدت محکوم شد.

اسقف اعظم ارامنه تهران، افزود: ما از جهانیان خواستیم تمام توان خود را به کار بگیرند تا منافع مردم فلسطین تامین شود.

سیبوه سرکیسیان با بیان اینکه دو نفر از ایران در این کنفرانس حضور داشتند و هرکدام از آن‌ها تلاش کردند تا برای همه حاضران در این زمینه آگاهی بخش باشند، بیان کرد: بر این باور هستیم که جهان فعلی جهان عادلانه‌ای نیست بدین سان بدیهی است که همه ما یکدل و یکپارچه تلاش کنیم تا به اهداف والا و عدالت‌بخشی که مدنظر داریم برسیم.

اسقف اعظم و خلیفه ارامنه تهران در بخشی دیگر با اشاره به اینکه ارامنه ساکن قره‎باغ نیز در همین وضعیت بودند و شاهد بودیم که جهان ساکت بود و بیان مثبتی در این زمینه نداشت، گفت: تنها مقام معظم رهبری و مقام‎های ایران بودند که به انحاء مختلف و بیانات گوناگون تلاش کردند منطقی را حاکم کنند تا حق مردم ارمنی محفوظ بماند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *